صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : نگاهی به روند تغییر لباس اعضای BTS به مناسبت ده سالگی این گروه + تصاویر

نگاهی به روند تغییر لباس اعضای BTS به مناسبت ده سالگی این گروه + تصاویر

بی تی اس

حضور کی‌پاپ بی‌ تی‌ اس (BTS) در صحنه موسیقی کره جنوبی این هفته ۱۰ ساله می شود. در آن روزها، هفت عضو جوان این گروه، به عنوان چهره های هیپ هاپ به جهان معرفی می شدند. در آغاز کار آنها لباس هایی گشاد و گاهی شلخته با رنگ هایی بی ارتباط با هم به تن می کردند و با اشاره به دوربین چشمک می زدند، اما حالا اعضای گروه بی تی اس در دنیای مد، جایگاه ویژه ای یافته اند.

BTS

BTS

به گزارش مووی مگ به نقل از روزیاتو، یک دهه به سرعت گذشت و اعضای بی‌ تی‌ اس، هم به طور جمعی و هم جداگانه به مدل های تراز اول دنیای مد جهان تبدیل شدند. در سال ۲۰۲۱، لویی ویتون این گروه را به عنوان سفیران برند خود معرفی کرد و به صورت فردی، شوگا، جیمین و جونگ کوک به ترتیب به عنوان نمایندگان والنتینو، دیور و کلوین کلاین منصوب شدند.

BTS

BTS

این تغییر سبک با یک تغییر کلی در تصویر گروه همراه بود. تصویری که اعضای آن از پسران بد نامطلوب به مدل هایی شیک و مرتب تبدیل کرد. بانداناها و زیور آلات مختلف، انبوهی از موهای شلخته از بین رفت. لباس های آشفته‌ی سال های قبل، جای خود را به لباس های دست دوز و رنگ های شیک داد.

BTS

BTS

این تغییر در هیچ جا به اندازه، حضور در فرش قرمزها مشهود نیست. این گروه زمانی کت و شلوارهای تقریباً یکسان به تن می کردند و یا برعکس بر ظاهری ناهنجار تکیه داشتند، اما به آرامی لباس پوشیدن آنها تکامل یافت. به لباس‌های لویی ویتون آنها که در جوایز گرمی ۲۰۲۲ به تن داشتند نگاه کنید.

BTS

BTS

نمی توان به طور دقیق گفت که این تغییرات ظاهری تا چه اندازه حاصل تصمیم گیری مدیران آنها بوده و چقدر خود این خوانندگان در آن دخیل بوده اند؛ یکی از استایلیست های قدیمی این گروه گفته است که وی و  آر ام بیشترین علاقه را به مد دارند. این گروه همچنین از کمک بزرگ ترین طراحان مد جهان، از جمله آنتونی واکارلو از سن لورن، که برخی از لباس های آنها را طراحی کرده است، بهره برده اند. کیم جونز، مدیر خلاق دیور نیز بر طراحی لباس‌های تور جهانی ۲۰۱۹ آن‌ها نظارت داشت.

BTS

صرف نظر از اینها، در حال حاضر جین، شوگا، جی هوپ، آر ام، جیمین، وی و جونگ کوک، همه نمادهای دنیای مد هستند و با توجه به رقابت برندهای غربی برای داشتن سهمی از بازار در حال رشد مد لوکس کره جنوبی، در دهه آینده ممکن است حتی سودآورتر از گذشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها