صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : میشل یئو و تهیه کننده فرانسوی ازدواج کردند

میشل یئو و تهیه کننده فرانسوی ازدواج کردند

میشل یئو

«میشل یئو» پس از نوزده سال با «ژان تود» تهیه‌کننده فرانسوی ازدواج کرد. ستاره ۶۰ ساله «همه‌چیز همه‌جا ناگهان» (Everything Everywhere All at Once) و مدیر ۷۷ ساله سابق فراری و پژو پنجشنبه گذشته در ژنو ازدواج کرده‌اند. «فلیپه ماسا» راننده فرمول ۱ در اینستاگرام برنامه ازدواج این زوج را فاش کرده است.

این دو ژوئن سال ۲۰۰۴ در شانگهای با یکدیگر آشنا شدند و تود ژوئیه همان سال از بازیگر خواستگاری کرده بود. آن‌ها پس از ۶۹۹۲ روز در تاریخ ۲۷ ژوئیه امسال و در حالی که دوستان و خویشاوندان را در کنار خود داشتند با یکدیگر ازدواج کردند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، بر اساس تصاویری که ماسا و دیگران به اشتراک گذاشته‌اند، به نظر می‌رسد که یئو مجسمه اسکارش برای فیلم «همه‌چیز همه‌جا ناگهان» را در این مراسم در دست داشته است. ماسا می‌نویسد: «میشل یئو و ژان تود پیوندتان مبارک. خیلی دوستتان دارم.»

تود که اخیراً از مدیریت مسابقات اتومبیل‌رانی در فرانسه بازنشسته شده، مأمور ویژه سازمان ملل در حفظ امنیت جاده‌ها است و سابقه مدیریت در فدراسیون بین‌المللی اتومبیل‌رانی (FIA) را دارد.

یئو پیش‌تر در مصاحبه با «لس‌آنجلس تایمز» تأیید کرده بود که تود برای برگزاری مراسم عروسی برنامه‌ریزی می‌کند. بازیگر «ببر خیزان اژدهای پنهان» (Crouching Tiger, Hidden Dragon) گفته بود که رسمی شدن زندگی مشترک آن‌ها برای او همچون تود اهمیت نداشته است: «یک تکه کاغذ برای من تغییرش نمی‌دهد. اما برای ژان اهمیت زیادی دارد، بنابراین برای من هم اهمیت پیدا می‌کند.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها