صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : سیلی خارج از فیلمنامه واکین فینیکس به ونسا کربی در «Napoleon»

سیلی خارج از فیلمنامه واکین فینیکس به ونسا کربی در «Napoleon»

ناپلئون

«واکین فینیکس» و «ونسا کربی» در مصاحبه با «امپایر» به یاد آورده‌اند که چگونه در زمان فیلمبرداری «ناپلئون» (Napoleon) «ریدلی اسکات» توافق کرده بودند یکدیگر را «مبهوت» کنند. این توافق باعث شد که فینیکس خارج از فیلمنامه به کربی سیلی بنوازد. این دو در فیلم اسکات نقش «ناپلئون بناپارت» و همسرش جوزفین را بازی می‌کنند.

کربی می‌گوید: «از کلمات واقعی طلاقشان در کلیسا استفاده می‌کردیم. وقتی آن اتفاق می‌افتد، می‌توانستیم وفادارانه حوادث گذشته را اجرا کنیم و جملات را بگوییم و بعد به خانه برویم. اما همیشه می‌خواستیم یکدیگر را غافلگیر کنیم.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، فینیکس می‌گوید: «[کربی] گفت: «ببین، هر کاری که احساس می‌کنی [درست است] بکن.» گفتم: «تو هم همین‌طور.» گفت: «می‌توانی به من سیلی بزنی، من را بگیری، بکشی، ببوسی، هرچه که باشد.» توافق کردیم که یکدیگر را غافلگیر کنیم و سعی کنیم لحظاتی خلق کنیم که وجود نداشتند، چون هر دوی ما می‌خواستیم از کلیشه درام‌های تاریخی دوری کنیم. و منظورم لحظاتی است که به خوبی برنامه‌ریزی و طراحی شده‌اند.»

کربی اضافه می‌کند: «داشتن یک همکار خلاق بهترین اتفاق است و می‌گویی:‌ «هیچ خطری وجود ندارد. من در کنارت هستم. و با هم به جاهای تاریکی می‌رویم.»»

فینیکس درباره سیلی زدن به کربی می‌گوید: «یکدیگر را تشویق کردیم و از یکدیگر خواستیم که خودمان را به چالش بکشیم تا یکدیگر را در لحظاتی بهت‌زده کنیم. و آن [سیلی] نتیجه این [توافق] بود، در آن لحظه.»

اسکات در بخش دیگری از مصاحبه با «امپایر» می‌گوید فینیکس تا دو هفته پیش از فیلمبرداری «ناپلئون» نمی‌دانسته چگونه باید در این نقش بازی کند:‌ «آمد، در حالی که دو هفته لعنتی به فیلمبرداری باقی مانده بود، و گفت: «نمی‌دانم چه کنم.» گفتم: «چه؟!» [گفت:] «نمی‌دانم چه کنم.» خدای من. گفتم: «بیا بنشین.» نشستیم و به مدت ۱۰ روز، تمام روز، صحنه به صحنه گفت‌وگو کردیم. به تعبیری، تمرین کردیم. جزء به جزئش را به صورت کامل.»

«ناپلئون» ۲۲ نوامبر در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرزاد
فرزاد
1 سال قبل

به نظرم باید منتظر یک شاهکار دیگه (پس از گلادیاتور) از ‘ریدلی اسکات’ باشیم!