صفحه اصلی > رپرتاژ : جدیدترین فیلم های اکران سینما : فیلم ویلای ساحلی ، فیلم ورود خروج ممنوع و جوجه تیغی

جدیدترین فیلم های اکران سینما : فیلم ویلای ساحلی ، فیلم ورود خروج ممنوع و جوجه تیغی

ویلای ساحلی

دانلود جدیدترین فیلم های اکران سینما ، معرفی و تاریخ پخش جدیدترین فیلم های سینما در سال 1402 از فیلم ویلای ساحلی تا جوجه تیغی با حضور بازیگرانی همچون پژمان جمشیدی ، رضا عطاران و علی صادقی در پرده اکران سینما است.

ویلای ساحلی

معرفی و دانلود فیلم ویلای ساحلی

فیلم ویلای ساحلی ، فیلمی در ژانر کمدی ، خانوادگی و اجتماعی ، محصول سال 1400_1401 کشور ایران است. این فیلم به کارگردانی کیانوش عیاری، تهیه کنندگی رضا رخشان و نویسندگی کیانوش عیاری است.

در این فیلم بازیگرانی چون رضا عطاران، پژمان جمشیدی، ریما رامین‌فر، علی پناهی و.. به هنرمندی پرداختند. قطعا با بازی رضا عطاران، پژمان جمشیدی شاهد فروش فوق العاده ای در سینما خواهیم بود. آیا این فیلم رکوردی دیگر در تاریخ سینمای ایران از خود به جای می گذارد.. این فیلم درباره ی خانواده ای روستایی است که قرار است به مدت 6 ماه از یک ویلای ساحلی مراقبت کنند، صاحب ویلا مردی به نام چاوش، که به خاطر دانشگاه دخترش 6 ماه خارج از ایران زندگی میکند، ویلا را به یونس و همسرش می سپارد. از این رو ورود برادر زن یونس (رضا عطاران) اتفاقات جذابی را رقم می زند و…

دانلود فیلم ویلای ساحلی از تاریخ 15 آذر ماه 1402 وارد اکران سینما شد و پس از اکران به زودی از وب سایت آپ مدیا با تمامی کیفیت ها منتشر خواهد شد.

ورود خروج ممنوع

معرفی و دانلود فیلم ورود خروج ممنوع

فیلم ورود و خروج ممنوع ، فیلمی به کارگردانی و نویسندگی امید آقایی و تهیه کنندگی مرتضی شایسته و در ژانر کمدی ؛ محصول سال 1398 کشور ایران  است. در این فیلم ستارگان کمدی ایران مانند اکبر عبدی ، پوریا پورسرخ ، سپند امیرسلیمانی ، علی صادقی ، نیوشا ضیغمی ، مجتبی شفیعی ، محمدرضا شریفی‌ نیا ، محمدرضا هدایتی ، نیما شاهرخ شاهی ، سعید امیر سلیمانی ، یاسر جعفری ، مرتضی علی آبادی و نعیمه نظام‌ دوست به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم ورود و خروج ممنوع در تاریخ 15 آذر ماه 1402 در کنار فیلم ویلای ساحلی در سینماهای سراسر کشور اکران شد. و تاکنون توانسته تا فروش موفقی را کسب کند.

خلاصه داستان : فیلم ورود و خروج ممنوع ، حول محور یک روحانی می چرخد و ماجراهای طنزی را رقم می زند و…

تاریخ پخش فیلم ورود خروج ممنوع به صورت دقیق مشخص نیست و میتوانید دانلود فیلم ورود خروج ممنوع را از آخرین اخبار آپ مدیا دنبال کنید.

معرفی و دانلود فیلم جوجه تیغی

جوجه تیغی ، فیلمی در ژانر کمدی و اجتماعی، محصول سال 1400 کشور ایران است. این فیلم به کارگردانی امید شمس، تهیه کنندگی امیر بنان و نویسندگی امید شمس ، بهمن ارک و علی سرآهنگ است. در این فیلم بازیگرانی چون آناهیتا درگاهی ، پژمان بازغی ، حامد کمیلی ، مهراب قاسم خانی ، نازنین بیاتی ، هادی کاظمی ، نگار فروزنده ، هومن برق نورد ، پانته آ پناهی ها ، صحرا اسداللهی ، امید روجانی ، هادی عطایی فر ، مهتاب ثروتی ، آیدا ماهیانی  به هنرمندی پرداختند.

خلاصه داستان : در فیلم جوجه تیغی ، ماجراهای جذاب و طنز زندگی یک جوان متعصب‌ را روایت می‌کند که یک پیشنهادی عجیب، گذشته و آینده‌‌ او را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد و…

دانلود فیلم جوجه تیغی

در این مقاله به معرفی جدیدترین فیلم های سینما پرداختیم برای تاریخ پخش دقیق این فیلم ها در سینما میتوانید به نشانی upmedia.movie مراجعه فرمایید.