صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : حمایت مجدد ملیسا باررا از فلسطین پس از اخراج از فیلم «جیغ»

حمایت مجدد ملیسا باررا از فلسطین پس از اخراج از فیلم «جیغ»

ملیسا باررا

ملیسا باررا با وجود اخراج از مجموعه «جیغ» حمایت خود از فلسطین را ۲ برابر کرد و شب کریسمس را هم با حمایت از مردم فلسطین درآمیخت.

، ملیسا باررا بازیگر مکزیکی که به دلیل اظهارنظرهایی که در حمایت از فلسطین انجام داده بود، از «جیغ ۷» اخراج شد، شب کریسمس بار دیگر از مردم فلسطین حمایت کرد.

به گزارش مووی مگ به نقل از مهر، در شب کریسمس، این بازیگر در استوری اینستاگرام خود از تاریخچه کریسمس برای یادآوری مشکلاتی که فلسطین در این فصل تعطیلات با آن مواجه است، استفاده کرد.

باررا نوشت: امیدوارم این کریسمس … عجیب باشد. امیدوارم نتوانید این واقعیت را نادیده بگیرید که تولد کودکی را جشن می‌گیرید که مورد آزار و اذیت واقع شد و هدف قرار گرفت و والدینش مجبور به فرار به مصر شدند، در حالی که در حال حاضر میلیون‌ها فلسطینی از سراسر جهان تحت آزار و اذیت هستند، هدف قرار می‌گیرند و مجبورند از خانه‌های خود در حالی که بی‌امان و بی‌وقفه بمباران می‌شوند، فرار کنند.

این بازیگر در برابر سورتمه پاپا نوئل، ارابه مرگ کودکان کفن پوش فلسطینی را در یک تصویر ارایه کرد.

او در حالی این مطالب را بیان کرد که از فیلم «جیغ ۷» به دلیل پست‌هایی که در حمایت از فلسطین منتشر کرد، اخراج شد. کریستوفر لندون کارگردان فیلم هم ۲ روز پیش اعلام کرد از این فیلم جدا می‌شود.

لندون نوشت: یک شغل رویایی بود که تبدیل به یک کابوس شد و قلب من برای همه درگیر شد. هر کس. اما زمان آن فرا رسیده است که راه خودمان را پیدا کرده و برویم.

پس از باررا، جنا اورتگا دیگر بازیگر فیلم هم از حضور در قسمت هفتم خودداری کرد و گرچه نامی از همکار اخراجی‌اش نبرد، اما بازی در سریال «چهارشنبه» را بهانه کرد در حالی که زمان ساخت این سریال اصلا روشن و مشخص نیست.

7 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد
محمد
3 ماه قبل

پس آزادی بیانم اونجا کشکه

رامین
رامین
3 ماه قبل
پاسخ به  محمد

اگر همون کاربر حمید نباشی
جوابی که بهش دادم واسه شما هم هست

فرزاد
فرزاد
3 ماه قبل
پاسخ به  محمد

اینجا به جرم اقدام علیه امنیت ملی، کارِتو میساختن!!!!

حمید
حمید
3 ماه قبل

آزادی بیانشونم دیدیم

فرزاد
فرزاد
3 ماه قبل
پاسخ به  حمید

اونجا از فیلم اخراجت میکنن، اینجا از زندگی اخراجت میکنن!!!

brave
brave
3 ماه قبل

ایشون به معنای واقعی انسان آزاده رو معنی کرده

محمدجواد
محمدجواد
4 ماه قبل

خلاصه که انسانیت داشتن ربطی به مذهب و نژاد و تفکر سیاسی نداره