صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : انتقادها از جنیفر لوپز بابت اجرای 5 میلیون دلاری در دوبی

انتقادها از جنیفر لوپز بابت اجرای 5 میلیون دلاری در دوبی

جنیفر لوپز

«جنیفر لوپز» برای گشایش هتل «وان اند اونلی» به زعبیل در امارات متحده عربی سفر کرده و شنبه شب به همراه چند سلبریتی روی صحنه رفته است. بازیگر «اغواگران» (Hustlers)  و «بس» (Enough) برای این اجرای ویژه ۵ میلیون دلار دریافت کرده اما سفر او با اعتراضاتی روبرو شده است. «ادریس البا»، «نایومی کمبل»، «ونسا هاجنز» و «مارک رانسون» از جمله مهمانان دیگر این مراسم بودند.

ممنوعیت همجنسگرایی در امارات سبب شده که بسیاری از لوپز به خاطر این اجرا انتقاد کنند. یک فعال حقوق همجنسگرایان به «سان» می‌گوید «بسیار ناراحت» است که لوپز به عنوان یکی از حامیان جامعه دگرباشان پول را به حمایت از همجنسگرایان ترجیح داده. او اضافه می‌کند که این اجرا «توطئه‌ای» با مشارکت یک کشور «همجنسگراهراس» است و امارات از لوپز «استفاده» کرده تا «تصویر لیبرال‌تری» از خود نشان دهد.

«بیانسه» در سال ۲۰۲۳ به خاطر اجرای مشابهی در یکی دیگر از هتل‌های دبی و دریافت ۲۴ میلیون دلار با انتقاد روبرو شده بود. جنیفر لوپز پیش‌تر برای فعالیت در زمینه حمایت از همجنسگرایان چند جایزه دریافت کرده بود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
15 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
FFFF
FFFF
5 ماه قبل

۳ تا فکت برای از الان تا بعد میگم تا دیگه نیاز به کش دادن بحث نباشه:

فکت ۱: پست درباره ترجیح پول به حمایت از لگبت توسط جی لو هست؛ متوجه نیستم الان فاز سایبری ها چیه و چه ربطی به حرفاشون داره، میخوان بگن اگه خودشون و عرزش هاشون جامعه رو ترک کنن لگبت قراره جاشو بگیره؟!

فکت ۲: امارات پول نفتش رو میخوره، چه ربطی به لگبت داره؟! اگه چیزی هم بخواد ثابت بشه براساس وقایع این چند سال اینه که حمایت از این جنبش ها ضرر اقتصادی در بر داره نه سود. پس اینکه مملکت روابط آدمیزادگونه با جهان داشته باشه برای رشد اقتصادی تا دست کارفرمای شما از کاسبی تحریم کوتاه بشه ربطی به این جنبش‌های اقلیتی نداره! ما رو با سرزمین شیر و عسل فریب ندید!!!

فکت ۳: اگه درباره زمان حال، واقعیت های روی زمین و منافع ملی میخواید صحبت کنید سراپا گوشم ولی چیزی به اسم تمدن خالص و نژاد پاک آریایی وجود نداره! آخرین کسی که به صورت پابلیک از این حرفا زد کشورش رو بمباران فرشی کردن و طرف افسردگی گرفت و رفت تو آشپزخونه زیرزمینش خودشو کشت و اجنبی جسدشو جزغاله کرد!!!

یه نسل جدیدی از سایبری ها برای «جهاد ماله» تزریق کردن تو فضای مجازی که دم از باستان‌گرایی و ملی گرایی میرنن و خودشونو افراد مدرن جلوه میدن و تو چنین سایتی حتی ممکن هست اسم سینمایی هم داشته باشن اما محتوا و ترفندهاشون مثل همیشه نخ نما شده برای اهل فن هست. حتی یه انس ملیت تو وجود شماها نیست!

فرزاد
فرزاد
5 ماه قبل

اولین مشغله‌ی ذهنی یه جوون ایرانی پس از خوندن این خبر اینه که ۵ میلیون دلار با دلار ۵۵۰۰۰ تومن چقدر میشه؟ بعد فحش میده و حسرت میخوره!!!
بعد اون کله‌ی دنیا دغدغدشون حقوق همجنسگراهاست…
کاش یه روزی بیاد که دغدغه‌ی ما هم این چیزا بشه.

محمدجواد
محمدجواد
5 ماه قبل
پاسخ به  فرزاد

حاضرم با فتوسنتز کردن نور خورشید زندگی کنم اما یک لحظه هم از این جماعت حمایت نکنم
حاضرم کور بشم ولی روزی نبینم که تو تمدن پاک و خالص آریایی ها پرچم این قوم …بالابره

FFFF
FFFF
5 ماه قبل
پاسخ به  محمدجواد

تمدن پاک و خالص… عجب جوکی 🤦
شما همون پرچم هایی که بالا میبرید باعث ننگ و بدبختی و فقر و بیچارگی ما هست به قدر کافی؛ پرچم لگبت رو من هم دوزار قبول ندارم ولی باز شرف داره به اونها!

امیر
امیر
5 ماه قبل
پاسخ به  FFFF

کوروش جان آسوده بخواب که به اسم دشمنی با حکومت فعلی، چگونه مشتی جاهل پرچم های فمنیسیت و همجنس بازی و تجزیه طلبی را عَلَم کردند و تیشه بر ریشه ایرانی زدند.
شما همون کازپلی کره جنوبیت رو بپوش و در به در دنبال اون الدنگای بی تی اس باش، کاری به تمدن پاک و خالص آریایی نداشته باش.

FFFF
FFFF
5 ماه قبل
پاسخ به  امیر

این تاکتیک های مایه گذاشتن از تاریخ ایران دیگه جواب نمی‌ده سایبری!
تمدن آریایی تا امثال شما توش هست، هیچ خلوصی نداره.

فرزاد
فرزاد
5 ماه قبل
پاسخ به  محمدجواد

Ok!
ولی امیدوارم روزی نرسه که مشکلاتمون روی تمدن و اعتقاداتمون یه خط قرمز کلفت بکشه!

امیر
امیر
5 ماه قبل
پاسخ به  فرزاد

واقعا دلت میخواد یه روزی دغدغت این چیزا بشه؟! از فقر و گرسنگی بمیری بهتر از اینه که دغدغه این کثافت کاری ها رو داشته باشی

FFFF
FFFF
5 ماه قبل
پاسخ به  امیر

این جملت همون «گرسنگی می‌کشیم اما عرزش های عنقلابمونو حفظ میکنیم» جدیده درسته؟! سایبری

امیر
امیر
5 ماه قبل
پاسخ به  FFFF

نمیدونم نسل جدید شما چی نامگذاری میشه. اما میدونم با بی سواد ترین جماعت ایران طرفیم که نمی فهمن وقتی علیه فمینیست حرف می زنی دلیلی نداره زن ستیز باشی.
وقتی علیه همجنس باز ها حرف بزنی دلیلی نداره متحجر باشی.
و وقتی علیه تجزیه طلب ها و ایران ویران کن ها، حرف می زنی دلیلی نداره سایبری حکومت باشی.
خلاصه که پوچ هستید و تهی.
۹۰۰۰ سال تاریخ ایران دست شما نبوده،
۹۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ سال دیگه هم دست شما ها نمی افته که بخواید افکار تاکسیک خودتون رو به اسم آزادی خواهی بر جامعه تحمیل کنید. گرچه شما حتی ایرانی هم نیستی. لیاقت ایرانی بودن نداری وقتی با فرهنگ و تمدن ایران دشمنی داری و هی مسخره می کنی. سایبری هم شک نکن شمایی که بیش از ۴۰۰ تا کامنت/عملیات انجام دادی. وظیفت هم اینه که تمدن و فرهنگ و تاریخ ایران رو به حاشیه ببری و اصالت آریایی رو نابود کنی.

فرزاد
فرزاد
5 ماه قبل
پاسخ به  امیر

منظورم این بود که مشکلاتمون حل بشه نه اینکه درگیر این مسائل بشیم!

سالار
سالار
5 ماه قبل
پاسخ به  امیر

این حرفا رو معمولا جیره خورها میزنن.اگه قرار بود بمیری،تاحالا بخاطر خیلی چیزهای دیگه مرده بودی؟

FFFF
FFFF
5 ماه قبل

اتفاقاً جزو معدود کشور های نسبتا آزاد در «جامعه دو میلیاردی صلح طلب» همین اماراته!
این سارقان حروف الفبا ظاهراً محیط های خصومت آمیز (که چنان قابلیت سریع از هستی و وجود ساقط کردنشون رو دارن که مموت هم غبطه بخوره) رو بیشتر دوست دارن!!!
خب دیگه… قدیما می‌گفتن اینها منحرفن و ما می‌گفتیم نه، لایق احترام هستن؛ ولی هرروز که می‌گذره شواهد بر ضدشون در میاد! از این به بعد فقط از شخص دفاع میکنم نه ایدیولوژی

B B
B B
5 ماه قبل

این واقعیت زشت و عریان اکثر سلبریتی ها و قشر سرمایه داره . پول به همه چیز ارجعیت داره( روی همه چیز تاکید دارم ) تمام این حمایت ها هم از lgbt و مسائل زنان و نابرابری ها و … از طرف این افراد اکثرن ژست هست و این مسائل براشون هیچ اهمیت خاصی نداره .

محمد جواد
محمد جواد
5 ماه قبل

شیوخ امارات خودشون رنگین کمونین
این تهمت ها اصلا وصله تنه این …نفتی نیست