صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : بیوگرافی و تصاویر هانده ارچل (Hande Erçel) بازیگر ترکیه ای

بیوگرافی و تصاویر هانده ارچل (Hande Erçel) بازیگر ترکیه ای

هانده ارچل | Hande Erçel

هانده ارچل، بازیگر ترکیه ای، با بازی در فیلم «مست عشق» به محبوبیت زیادی در ایران دست یافته است. از این جهت در ادامه در سایت مووی مگ، به معرفی این بازیگر و انتشار تصاویر او پرداخته ایم تا او را بیشتر بشناسید.

هانده ارچل، بازیگر مشهور ترکیه‌ای، در تاریخ 24 نوامبر 1993 در باندرما، ترکیه به دنیا آمد. او در خانواده‌ای که علاقه زیادی به هنر داشت، بزرگ شد و این موضوع باعث شد تا او نیز علاقه‌مند به هنر و بازیگری شود.

هانده ارچل در سن 21 سالگی به عنوان مدل شروع به کار کرد و در مسابقات ملی و بین‌المللی مدلینگ شرکت کرد. او در سال 2012 موفق به کسب عنوان ملکه زیبایی ترکیه شد و این موضوع باعث شد تا او در دنیای سرگرمی و هنر ترکیه شناخته شود.

بعد از موفقیت‌هایی که در عرصه مدلینگ کسب کرد، هانده تصمیم گرفت تا به عرصه بازیگری وارد شود. او در سال 2013 در سریال تلویزیونی “گونشین کیزلار” به عنوان بازیگر نقش اول حضور یافت و بازی در این سریال باعث شد تا او در ترکیه و سایر کشورهایی که این سریال را پخش می‌کردند، شناخته شود.

بازی هانده در سریال “عشق لافتان انلاماز” در سال 2015، نقطه عطفی در کاری او بود. این سریال باعث شد تا او به یکی از بازیگران محبوب و مشهور ترکیه تبدیل شود. هانده در این سریال نقش “هایات” را بازی کرد و بازی او در این سریال باعث شد تا او جوایز متعددی را دریافت کند.

در سال 2017، هانده در سریال “سی‌یاهی فرشته” بازی کرد و بازی او در این سریال نیز مورد توجه و استقبال زیادی قرار گرفت. همچنین در سال 2019، او در سریال “آبی عمیق” بازی کرد که بازی او در این سریال نیز مورد توجه و استقبال زیادی قرار گرفت.

هانده ارچل همچنین در تبلیغات برندهای معروفی مانند لورآل حضور داشته است. او همچنین در فعالیت‌های خیریه نیز شرکت کرده است و به عنوان یکی از بازیگران فعال و محبوب ترکیه شناخته می‌شود.

در زندگی شخصی خود، هانده ارچل با بازیگر معروف، مورات دالکیچ رابطه ای 2 ساله را تجربه کرد که به جدایی آن ها منجر شد. او همچنین با خواهر خود که نامش گامزه ارچل است، رابطه نزدیکی دارد. هانده ارچل با وجود مشغله‌های فراوان هنری و حرفه‌ای، همیشه سعی کرده است که زمان کافی را به خانواده و دوستان خود اختصاص دهد.

هانده ارچل با وجود جوان بودن، توانسته است به موفقیت‌های بزرگی در عرصه هنر و سرگرمی دست یابد و امروزه به عنوان یکی از بازیگران محبوب و مشهور ترکیه شناخته می‌شود. او با تلاش و پشتکار زیاد، توانسته است به این موفقیت‌ها دست یابد و امروزه به عنوان یک الگو برای جوانان علاقه‌مند به هنر و بازیگری در ترکیه شناخته می‌شود.

تصاویر این بازیگر را در ادامه ببینید:

هانده ارچل | Hande Erçel

هانده ارچل | Hande Erçel

هانده ارچل | Hande Erçel

هانده ارچل | Hande Erçel

هانده ارچل | Hande Erçel

هانده ارچل | Hande Erçel

هانده ارچل | Hande Erçel

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرزاد
فرزاد
2 ماه قبل

دختر جذاب و خوشگلیه! یه مقدار هم شبیه پردیس پور عابدینیه…