“Inside Out 2” که موفق به شکست رکوردهای متعدد شده، جایگاه خود را به عنوان یکی از پرفروشترین فیلمهای تاریخ تثبیت کرد.
دنباله این انیمیشن موفق شده است داستان قسمت اول را با شخصیتهای دوستداشتنی و موقعیتهای طنزآمیز و احساسی غنیتر کند.
کمپین بازاریابی قوی دیزنی نقش مهمی در ایجاد هیجان و جذب مخاطبان به سینماها داشته است.
“Inside Out 2” با عبور از “یخزده ۲”، “باربی” و رسیدن به فروش بالای ۱.۴۶ میلیارد دلار، نشان داده است که نه تنها دنبالهها میتوانند موفقیت آمیز باشند، بلکه میتوانند رکوردهای جدیدی را نیز به نام خود ثبت کنند.
استقبال همزمان منتقدین و مخاطبین از “Inside Out 2” نشان میدهد که این فیلم توانسته به طرز ماهرانهای به لحاظ هنری و هم تجاری موفق باشد.
با توجه به بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری، “Inside Out 2” بسیار سریع به نقطه سر به سر رسیده و سودآوری قابل توجهی را برای استودیو به همراه داشته است.
اگرچه “شیر شاه” از نظر فروش کلی در صدر قرار دارد، اما به دلیل استفاده از فناوری فتو-رئال و دستهبندی شدن به عنوان فیلم لایو-اکشن، مقایسه مستقیم آن با “وارونه ۲” که یک انیمیشن خالص است، چندان دقیق نیست. با این حال، موفقیت هر دو فیلم نشان میدهد که علاقه مخاطبان به داستانهای جذاب و شخصیتهای دوستداشتنی همچنان پایدار است.
بزار شرک 5 بیاد بیرون
اونموقع همه دنیا میفهمن کت تنه کیه