صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : قسمت دوم Salt ساخته می شود

قسمت دوم Salt ساخته می شود

salt-34

کمپانی کلمبیا بکی جانستن را برای کار نگارش «سالت 2» استخدام کرد. وی فیلم‌نامه را تا سه ماه دیگر آماده می‌کند.

این فیلم‌نامه‌نویس جایگزین کرت ویمر شده است که فیلم‌نامه نسخه اصلی فیلم را در سال 2010 نوشت. معلوم نیست چرا تهیه‌کنندگان فیلم برای نوشتن فیلم‌نامه دومین قسمت فیلم، از وی دعوت به همکاری نکرده‌اند.

این در حالی است که برخی منابع نزدیک به «سالت» می‌گویند، تهیه‌کنندگان فیلم اوایل سال قبل میلادی مذاکراتی با وی داشتند و ظاهرا قرار بوده وی فیلم‌نامه قسمت دوم را بنویسد.

قسمت اول فیلم را فیلیپ نویس استرالیایی‌تبار کارگردانی کرد و کمپانی کلمبیا قصد داشت برای کارگردانی قسمت دوم هم از او دعوت به همکاری کند.ولی نویس قبول نکرد برای دومین بار پشت دوربین فیلم‌برداری این فیلم قرار بگیرد. این فیلم‌ساز در رابطه با عدم تمایل خود برای همکاری با پروژه «سالت 2» توضیحی نداده است.

هنوز معلوم نیست آیا آنجلینا جولی قرارداد همکاری با دومین قسمت فیلم ماجراجویانه و جاسوسی موفق خود را امضا می‌کند یا خیر.

در قصه قسمت اول، وی در نقش اولین سالت یک مامور سازمان سیا ظاهر شد ،که بعد از آن که متهم به همکاری و خبرچینی برای روس‌ها می‌شود، از دست همکاران سابق خود فرار می‌کند.

گفته می‌شود جولی حضور خود در «سالت 2» را مشروط بر جذاب بودن فیلم‌نامه‌ای کرده که جکی جانستن قرار است بنویسد.

کمپانی کلمبیا خط اصلی قصه دومین قسمت «سالت» را فاش نکرده و گفته فعلا قصد ندارد در این ارتباط، خبری در اختیار رسانه‌های گروهی بگذارد.

سه سال قبل که بحث تولید «سالت» مطرح شد، قرار بود تام کروز در نقش اصلی آن بازی کند. اما ناگهان قصه فیلم تغییر کرد و کاراکتر سالت تبدیل به یک مامور ضدجاسوسی مونث شد.

نسخه اصلی فیلم در سال 2010 با هزینه 110 میلیون دلاری تهیه شد و در سینماهای کشورهای مختلف جهان ،حدود 294 میلیون دلار فروش کرد.

در چند سال اخیر، کمپانی کلمبیا چند بار قصد تولید «سالت 2» را داشت اما به دلایل مختلف، امکان تولید این فیلم فراهم نشد.

جکی جانستن قبل از این فیلم‌نامه فیلم‌های «هفت سال در تبت» (با بازی برادپیت) و «شاهزاده جزر و مد» (با بازی  نیک نولتی)را نوشته است

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها