صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : پیتر جکسون تن تن را در سال 2015 به سینما می آورد

پیتر جکسون تن تن را در سال 2015 به سینما می آورد

tin-tin-35

این فیلم‌ساز نیوزیلندی تبار سینما که این روزها مشغول تبلیغ قسمت اول «هابیت» است، در بلژیک خبر تولید «تن‌تن» تازه‌ را اعلام کرد.

وی در پاسخ به سئوالات خبرنگاران کنجکاو گفت امیدوار است بتواند کار تولید «ماجراجویی های تن‌تن: زندانیان خورشید» را تابستان سال 2013 شروع کند.

جکسن اظهار امیدواری کرد این فیلم برای نمایش عمومی در ایام تابستان سال 2015 آماده شود.

از اکتبر گذشته که به صورت رسمی اعلام شد پیترجکسن قسمت دوم «تن‌تن» را کارگردانی می‌کند، رسانه‌های گروهی به دنبال کسب خبرهای تازه در ارتباط با این پروژه هستند.

جکسن همان زمان گفت بلافلاصله پس از پایان فیلم‌برداری قسمت اول اکشن تاریخی سه قسمتی «هابیت» خود، به سراغ «تن‌تن» می‌رود.

از مدتی قبل که کار فیلم‌برداری هر سه قسمت «هابیت» تمام شد، پرسشی که رسانه‌های گروهی مطرح می‌کردند این بود که چرا این فیلم‌ساز صحبتی درباره زمان تولید پروژه «تن‌تن» خود نمی‌کند.

قسمت اول «هابیت» قبل از پایان سال جاری میلادی اکران عمومی می‌شود و دسامبر سال 2014 هم به عنوان زمان نمایش عمومی سومین قسمت آن اعلام شد.

به گفته جکسن:«حالا که زمان اکران عمومی سه قسمت «هابیت» هم مشخص شده، می‌توانم با خیال راحت به سراغ ماجراجویی‌های تن‌تن بروم.»

با این حال، وی توضیح زیادی درباره «ماجراهای تن‌تن: زندانیان خورشید»نداد و صحبتی درباره رقم تولید آن نکرد.

جکسن هم برای تولید فیلم از همان شیوه‌ای استفاده خواهد کرد که استیون اسپیلبرگ در سال گذشته ،برای ساخت قسمت اول فیلم انجام داد.

این فیلم به صورت انیمیشن کامپیوتری ساخته می‌شود، ولی از فضاها و آدم‌های واقعی برای تعریف قصه خود استفاده می‌کند.

فیلم‌نامه قسمت دوم «تن‌تن» را آنتونی هورونیس می‌نویسد. وی قرار است این فیلم‌نامه را تا بهار سال 2013 تحویل تهیه کنندگان آن دهد.

کمپانی دریم ورکز تهیه کننده فیلم سه قسمتی «تن‌تن» است، که هر قسمت آن توسط یک فیلم‌ساز مستقل کارگردانی می‌شود.قسمت اول فیلم برخلاف تصور تهیه کنندگان آن -و  هم چنین تحلیل گران اقتصادی سینما -فروش بالایی در جدول گیشه سینماها نکرد

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها