صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : سینما آزادی بالاخره فیلمی برای اکران پیدا کرد!

سینما آزادی بالاخره فیلمی برای اکران پیدا کرد!

mano ziba-12q

سخنگوی شورای صنفی نمایش از ارائه حواله اکران فیلم سینمایی “من و زیبا” ساخته فریدون حسن‌پور به دلیل همخوانی فضای این فیلم با اربعین حسینی خبر داد….

حبیب کاوش سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: به دلیل تقاضای انجمن سینماداران و به حرمت اربعین حسینی و رحلت حضرت رسول اکرام (ص) و شهادت امام حسن عسگری (ع) که پیش‌رو است و برای ما شیعیان اهمیت زیادی دارد، حواله اکران فیلم “من و زیبا” که موضوعی متناسب با این مناسبت‌ها دارد برای سینما آزادی صادر شد.

وی افزود: این فیلم با فضای این روزها به لحاظ مضمون همخوانی دارد و از ساختار بسیار خوبی برخوردار است. به همین دلیل شورای صنفی نمایش یکبار دیگر این فرصت را در اختیار سینما آزادی قرار می‌دهد و برای آن حواله اکران صادر می‌کند.

بر همین اساس فیلم سینمایی “من و زیبا” به کارگردانی فریدون حسن‌پور و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی از امروز 13 دی ماه در گروه سینمایی آزادی روی پرده می رود.

پیش از این شورای صنفی نمایش در جلسه این هفته اعلام کرده بود که این فیلم به دلیل اختلاف شورا با حوزه هنری باید در گروه سینمایی فرهنگ که به تازگی جایگزین گروه آزادی شده بود، اکران شود. پس از آن نیز نوروزبیگی مخالفت کرده و اکران فیلم‌اش با سرگروهی سینما فرهنگ را منتفی اعلام کرد.

به همین دلیل با توجه به تصمیم عوامل این فیلم، شورای صنفی نمایش نیز دوباره تصمیم گرفت فیلم را در همان گروه آزادی بر اساس قرادادی که دارد اکران کند. این دومین بار است که شورای صنفی نمایش مجبور می شود از تصمیم خود پا پس بکشد.

در “من و زیبا” به کارگردانی فریدون حسن‌پور، پرویز پرستویی، شهاب حسینی، صادق صفایی، دریا آشوری، رضا ناجی، حدیث میر امینی، پرویز سیرتی و… بازی می‌کنند. این فیلم داستان زندگی موسی است. او در شبی سرد و بارانی قبل از آنکه به خانه برسد راحله همسرش بر اثر درد زایمان جان می‌سپارد. این فیلم در جشنواره فیلم فجر سال گذشته به نمایش درآمد.

 

 با سپاس از تارنمای سی نت

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها