صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : کار جدید برایان سینگر اماده شد / فیلم جک غول کش

کار جدید برایان سینگر اماده شد / فیلم جک غول کش

singer-l3

«جک غول کش» با حال و هوای اکشن، فانتزی و ماجراجویانه خود، برای اول مارس 2013 به روی پرده سینماها می‌رود…

کریستوفر مک کوآری ( که اولین ساخته او در مقام کارگردان به نام «جک ریچر» در جدول گیشه نمایش شکست تجاری خورد) فیلم‌نامه فیلم جدید سینگر را نوشته است.

بخش مهمی از صحنه‌های فیلم حماسی برایان سینگر، در دو کشور عرب زبان منطقه خاورمیانه فیلم‌برداری شده است.

شرکت مستقل فیلم‌سازی لجندری پیکچرز که تهیه‌کننده «جک غول کش» است، آن را با هزینه‌ای 75 میلیون دلاری تهیه کرده است.

«جک غول کش» قصه معروف و قدیمی جک غول کش را به زبانی امروزی و مدرن تعریف می‌کند. این قصه، درباره صلح و سازش بین آدم‌ها و غول‌ها در دوران کهن است.

اما صلح بین دو طرف زمانی از بین می‌رود که یک کشاورز ساده تصمیم می‌گیرد وارد قلمرو غول‌ها شود، تا جان یک شاهزاده خانم را نجات دهد.

نیکلاس هولت در «جک غول‌کش» در نقش کاراکتر معروف کلاسیک یعنی جک بازی کرده است. ایوان مک کرگور. بیل نایتی، یان مک‌شین و استنلی توسی هم در فیلم بازی دارند.

هولت که پیش‌بینی می‌شود با این فیلم تبدیل به یک بازیگر سرشناس و موفق شود، قبل از این در فیلم‌های «مردان ایکس: کلاس اول»، «برخورد تایتان ها» و «یک مرد مجرد» در نقش مکمل بازی کرده است.

این بازیگر انگلیسی تبار سینما، با درام خانوادگی «درباره یک پسر» (2002) به دنیای سینما معرفی شد. او در این فیلم در نقش پسر کوچک یک خانواده ظاهر شد.

برایان سینگر «جک غول‌کش» را برای صنعت سینمای انگلستان کارگردانی کرده است و فیلم به عنوان محصولی از این کشور اروپایی، اکران عمومی خواهد شد.

صنعت سینما طی چند سال اخیر، علاقه‌مند تولید نسخه‌های جدید سینمایی فیلم‌های معروف قدیمی سینما شده است و «جک غول‌کش» هم یکی از آنهاست.

قصه جک غول‌کش و ماجراجویی‌های او، چند دهه قبل به صورت چند فیلم سینمایی و مجموعه تلویزیونی تولید شد. معروفترین نسخه سینمایی «جک غوکش» در سال 1963 ساخته شد که در آن جودیت مردیت و کروین متیوس بازی داشتند

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها