صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : مت دیمون برای بازی در دنباله « بورن » شرط گذاشت

مت دیمون برای بازی در دنباله « بورن » شرط گذاشت

13920523000088 PhotoA

مت دیمون بازیگر اصلی سه قسمت اول مجموعه فیلم اکشن و افشاگرانه «بورن» می‌گوید به شرطی در قسمت جدید آن بازی می‌کند که پل گرینگراس کارگردان آن باشد.

این فیلم‌ساز انگلیسی تبار طی سال‌های 2002 تا 2007 سه قسمت سری اول این مجموعه فیلم موفق را کارگردانی کرد.

بحث حضور مت دیمون در قسمت جدید فیلم، هفته قبل پس از آن مطرح شد که تهیه‌کنندگان فیلم گفتند مایل هستند دیمون در قسمت دوم «میراث بورن» هم بازی کند.

هفته قبل اعلام شد مسئولان کمپانی یونیورسال در تدارک تولید قسمت دوم «میراث بورن» هستند و جرمی رنر هم نقش اصلی آن را بازی خواهد کرد.

آنتونی پکهام که چند سال قبل فیلم‌نامه نسخه جدید و احیا شده «شرلوک هلم»ز را نوشت( که با بازی رابرت داونی جونیور تولید و صاحب قسمت دوم هم شد) برای نگارش فیلم‌نامه قسمت دوم «میراث بورن» انتخاب شده است.

در قصه «میراث بورن» (که دنباله‌ای بر اکشن ماجراجویانه و سه قسمتی «هویت بور»ن بود) جرمی رنر در نقشی کاراکتر آرون کراس بازی کرد.

این کاراکتر در قصه سه‌گانه «هویت بورن» نبود و ماجراهای این مجموعه فیلم را وارد مرحله تازه‌ای کرد. کاراکتر جیس بورن که شخصیت اصلی سه‌گانه «هویت بورن» بود، در قصه «میراث بورن» غایب اصلی بود.

«میراث بورن» موفق به یک فروش 276 میلیون دلاری در سراسر جهان شد. سهم سینماهای آمریکای شمالی از این رقم فروش، حدود 113 میلیون دلار بود.

این فیلم در روزهای پایانی فصل تابستان سال گذشته به روی پرده سینماها رفت و هزینه تولید آن چیزی نزدیک 125 میلیون دلار بوده است.

کاراکتر آرون کراس در قصه فیلم یکی از مأموران عملیات محرمانه به نام آوت کام است. او و گروهی از آدم‌های دیگر به کمک تزریق یک داروی خاص، تبدیل به سربازانی قدرتمند شده‌اند.

زمانی که دولت تصمیم می‌گیرد میزان قدرت این سربازان را محدود کند و تعدادی از آنان را از بین می‌برد، کراس فرار می‌کند و در همان حال تصمیم می‌گیرد به سراغ کسانی برود که وی را هدف قرار داده‌اند.

ماه فوریه گذشته مسئولان کمپانی یونیورسال گفتند قصد دارند قسمت دوم «میراث بورن» را تهیه کنند، ولی در مرحله اول باید یک فیلم‌نامه خوب و قوی پیدا کنند.

از آن زمان تا حال، این اولین خبر تازه‌ای است که درباره این فیلم منتشر می‌شود و مسئولان کمپانی یونیورسال می‌گویند فیلم‌نامه‌نویس موردنظر خود را پیدا کرده‌اند.

به نوشته سایت اینترنتی مووی وب، هفته قبل منابع نزدیک به کمپانی یونیورسال ‌گفتند احتمال زیادی وجود دارد مت دیمون بازیگر سه‌گانه «هویت بورن»، دوباره در نقش کاراکتر جیسن بورن در قسمت دوم «میراث بورن» بازی کند.

هنوز معلوم نیست تونی گیلروی کارگردان «میراث بورن» با دومین قسمت آن هم همکاری خواهد داشت یا خیر.

 

فارس

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها