صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : ساندرا بولاک در ادامه فیلم « گرما » بازی نخواهد کرد / من قبلا در دو دنباله وحشتناک بازی کرده ام!

ساندرا بولاک در ادامه فیلم « گرما » بازی نخواهد کرد / من قبلا در دو دنباله وحشتناک بازی کرده ام!

IMG11463915

ساندرا بولاک بازیگر هالیوودی اعلام کرد حاضر نیست در ادامه‌ فیلم “گرما” بازی کند. این مخالفت در حالی است که کارگردان و تهیه‌کننده اصرار دارند قسمت سوم را با بازیگران قبلی بسازند.

ساندرا بولاک بازیگری که یک جایزه اسکار در کارنامه اش دارد و از بازیگران مطرح و پولساز زن در سطح جهان است اعلام کرد حاضر نیست در ادامه فیلم “گرما” بازی کند. او گفت من تا به حال در دو دنباله وحشتناک ظاهر شده ام!

فیلم جدید “گرما” را نیز قرار است پل فیگ کارگردانی کند اما هنوز کار نوشتن فیلمنامه آن به اتمام نرسیده است. با این حال پل فیگ گفته است قصد دارد فیلمی در ادامه “گرما” که تابستان امسال اکران شد، بسازد. هر چند به نظر می رسد او باید این حرف را پس از مجاب کردن ستاره اول فیلمش به زبان بیاورد.

ساندرا بولاک که در فیلم “گرما” در نقش یک مامور اف.ب.آی زرنگ و باهوش ظاهر شده با قاطعیت می گوید برای او ادامه ای برای این فیلم وجود نخواهد داشت. او که دیروز سه‌شنبه در مراسم افتتاحیه جدیدترین فیلمش “جاذبه” در آمریکا حضور داشت درباره فیلم “گرما” به سوالات پاسخ داد و گفت من و ملیسا (مک کارتی) با هم همکاری خوبی داشتیم و شاید باز هم با هم فیلم بازی کنیم اما من فکر می‌کنم فیلم بعدی ما باید یک فیلم صامت باشد.

دو ادامه ای که بولاک از آنها حرف می زند فیلم “سرعت 2: گشت کنترل” و “خانم همخوی 2” است که هیچیک موفق به تکرار موفقیت فیلم اولشان نشدند و به همین دلیل این بازیگر برنده اسکار چنین جدی از تکرار بازی در یک ادامه دیگر خودداری می کند.

با وجود انکار مصرانه بولاک، پل فیگ کارگردان و کمپانی فوکس قرن بیستم که سازنده این فیلم است به شدت در تلاش هستند تا این فیلم ماجراجویانه پلیسی کمدی را ادامه دهند.

پل فیگ کارگردان می‌گوید کیتی دیپولد فیلمنامه‌نویس قسمت اول این فیلم کار نوشتن طرح اولیه را به اتمام رسانده است. با این حال او تاکید کرد که نمی تواند تصور کند ادامه این فیلم بدون بولاک یا مک کارتی ساخته شود.

فیگ گفت آن دو در کنار هم فوق العاده بودند و من اگر نتوانم یک بار دیگر این دو را کنار هم قرار بدهم خیلی افسوس خواهم خورد.

فیلم “گرما” با وجود این که تابستان امسال و در کنار فیلم های پرفروشی چون “مردی از فولاد” و “من نفرت انگیز 2” اکران شد تقریبا حدود 225 میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد. فیگ می گوید می داند چرا این فیلم موفق شد؛ زیرا مردم تابستان امسال به فیلم های کمدی علاقه زیادی نشان دادند و دوست داشتند سرگرم شوند. آنها دوست داشتند ببینند که زنان پرقدرت چطور می توانند کمدی هم باشند. او گفت بعد از “ساقدوش ها” و این فیلم فکر می کنم ما واقعا موفق شدیم این احساس را به مردم منتقل کنیم. باید بگویم فیلم های کمدی با حضور ستارگان زن حسابی پولساز هستند؛ خب بگذارید پول بیشتری به دست بیاوریم.

بولاک در فیلم “گرما” در نقش یک مامور زبده اف.بی.آی بازی می کند و ملیسا مک کارتی هم يک پليس بی دست و پای بوستونی است و این دو با هم در مورد قاچاق مواد مخدر تحقیق می کنند و سعی دارند تا يک تبهکار روسي را به دام بیاندازند. درگیری های اداری بولاک که افسری خشک و مقرراتی است با مک کارتی که سهل انگار و بی قید است، در مرکز توجه این فیلم قرار داشت.

پل فیگ که کارگردان “ساقدوش ها” هم بوده این فیلم را کارگردانی کرد. کیتی دیپولد که نویسنده سریال کمدی شبکه NBC با عنوان “پارک ها و سرگرمی ها” بود، فیلمنامه این فیلم را نوشت.

پل فیگ با مک کارتی پیش از این در فیلم “ساقدوش ها” در سال 2011 همکاری داشتند.

ساندرا بولاک برای فیلم “نقطه کور” در سال 2009 موفق به دریافت جایزه اسکار و گلدن گلوب بهترین بازیگر زن نقش اول شد. ملیسا مک کارتی هم برای فیلم “ساقدوش ها” نامزد اسکار شد.

از ابتدا نیز پیش بینی می شد که کمپاني فوکس قرن بيستم که تهيه ‌کننده اين کمدي پليسي بود قصد داشته باشد آن را تبديل به يک مجموعه فيلم دنباله‌دار سينمايي بکند. اين کمپاني در هفته ‌هاي اخیر تلاش زیادی برای جلب رضايت بولاک، مک کارتي و فيگ انجام داد و تاکنون تصور می شد مانع اصلي، نداشتن وقت آزاد اين سه نفر، براي ساخت فیلم بود. اما اکنون به نظر می رسد ساندرا بولاک از بازی کردن در ادامه ای دیگر بیمناک است.

پل فیگ با مک‌ کارتي موفق شدند در کمدي درام اجتماعي “ساق دوش‌ها” توجه مخاطبان را جلب کنند و این فیلم ضمن نامزد شدن برای اسکار، فروش بالايي را نیز تجربه کرد و با نقدهاي مثبت منتقدان همراه شد.

ساندرا بولاک سال پیش دو پروژه “جاذبه” و “گرما” را همزمان در دست تولید داشت و معلوم نبود ابتدا در برابر دوربین فیگ قرار می گیرد یا در برابر دوربین آلفونسو کارون برای فیلم “جاذبه” ظاهر می‌شود. در هر حال او پس از مدت ها با این دو فیلم نام خود را مطرح کرد.

ذره بین : حق داره بنده خدا ! خودش بهتر از هرکس دیگه ای میدونه چه بلایی می تونه سرش بیاد!

 

مهر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها