صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : قسمت پنجم فیلم « جیغ » ساخته خواهد شد

قسمت پنجم فیلم « جیغ » ساخته خواهد شد

13920713000075 PhotoA

تهیه‌کنندگان مجموعه فیلم ترسناک و دلهره‌آور «جیغ» می‌گویند پنجمین قسمت آن، آخرین قسمت آن خواهد بود و قسمت دیگری از این مجموعه فیلم ساخته نخواهد شد.

هاروی وینستن مدیر شرکت فیلم‌سازی وینستن که تهیه کننده این مجموعه فیلم است، خبر تولید قسمت آخر آن را به صورت رسمی اعلام کرد.

این تهیه‌کننده قدیمی سینما می‌گوید «جیغ 5»را با همکار برادرش باب وینستن تهیه خواهد کرد. اما هنوز زمانی برای شروع فیلم‌برداری آن اعلام نشده است.

تا به حال معلوم شده که نیو کمپل بازیگر اصلی این مجموعه فیلم ترسناک، دوباره در نقش اصلی قسمت پنجم بازی می‌کند و یک بار دیگر کاراکتر سیدنی ماجراجو را به روی پرده سینما برمی‌گرداند.

به نوشته سایت اینترنتی ددلاین، دیوید آرکت هم از جمع بازیگران قبلی «جیغ» با قسمت پنجم آن همکاری خواهد داشت. نام بقیه بازیگران فیلم هنوز اعلام نشده است.

کار نگارش فیلم‌نامه «جیغ 5»از چند هفته دیگر شروع خواهد شد و شرکت فیلم‌سازی وینستن، نام فیلم‌نامه نویس آن را اعلام خواهد کرد.

به گفته هاروی وینستن:« تماشاگران قسمت چهارم «جیغ» را دوست داشتند. به همین دلیل قصد داریم با قسمت پنجم آن ،یک پایان خوب را برای این مجموعه فیلم ترسیم کنیم

بحث پایان تولید مجموعه فیلم «جیغ» پس از تولید قسمت پنجم آن، در حالی اعلام می‌شود که وس کریون کارگردان قسمت چهارم فیلم در سال 2011 گفت این فیلم شروع یک تریلوژی (سه گانه) تازه برای این مجموعه فیلم است.

این فیلم ساز در گفت‌وگوی دیگری هم تولید «جیغ 5»را جزو کارهای اصلی خودش و تهیه‌کنندگان آن اعلام کرد و گفت این فیلم حتما ساخته خواهد شد.

وس کریون هم صحبتی درباره زمان شروع کار فیلم برداری پنجمین قسمت این مجموعه فیلم پر فروش نکرده و حتی درباره زمان احتمالی کار شروع فیلم‌برداری هم اظهار نظر نکرده است.

«جیغ 4» در سال 2011 فقط 38 میلیون دلار در آمریکای شمالی فروش کرد. ولی تماشاگران دیگر کشورهای جهان حدود 100 میلیون دلار برای تماشای آن پول خرج کردند.

این فیلم با هزینه تولید 40 میلیون دلاری ساخته شد و اگر چه در آمریکا فروش زیادی نکرد، ولی استقبال تماشاگران خارجی از آن خوب بود.

قصه مجموعه فیلم «جیغ» درباره دختر جوانی به نام سیدنی است که همراه دوستان هم کلاسی اش درگیر مبارزه و مقابله با چند دانشجوی قاتل ناشناس می‌شوند.این جوانان قاتل ماسک عجیب و غریبی را به صورت می‌زنند که نام صورت شبحی شناخته می شود.

قسمت اول فیلم در سال 1996 ساخته شد و سه قسمت بعدی آن در سال‌های 1997، 2000 و 2011 به روی پرده سینماها رفتند.

ذره بین : آقا به کی بگیم این شخصیت دیگه چهره اش داره مضحک میشه واسه ملت بجای اینکه ترسناک باشه!

فارس

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها