صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : انتقاد شدید اولیور استون از سریال محبوب « برکینگ بد »

انتقاد شدید اولیور استون از سریال محبوب « برکینگ بد »

IMG14344381

مجموعه تلویزیونی پرطرفدار “برکینگ بد” که هفته پیش بعد از پنج فصل به پایان رسید با انتقاد شدید الیور استون کارگردان مطرح و برنده جایزه اسکار مواجه شد.

الیور استون کارگردان برجسته آمریکایی به انتقاد از مجموعه تلویزیونی “برکینگ بد” پرداخت و با اشاره به “خشونت فانتزی” موجود در این مجموعه گفت: کم پیش می‌آید وقتم را برای تماشای مجموعه تلویزیونی صرف کنم اما یک بار تلویزیون را روشن کردم و 15 دقیقه از مضحک‌ترین سریالی را که می توانستم دیدم. کلی خندیدم و تلویزیون را خاموش کردم.

استون خالق فیلم‌های “صورت زخمی”، “قاتلین بالفطره” و “وال استریت” با اشاره به “خشونت فانتزی” در سریال “برکینگ بد” اظهار کرد: هیچ کس نمی‌تواند یک مسلسل به دست بگیرد و همینطور در خیابان راه برود و به راحتی همه آدم بدها را به قتل برساند! این بیشتر شبیه یک لطیفه است. شما فقط در فیلم‌ها می‌توانید چنین خشونت فانتزی را پیدا کنید و همین فیلم‌ها هستند که بر فرهنگ آمریکا تاثیر گذاشته‌اند.

کارگردان 67 ساله آمریکایی ادامه داد: جوانان آمریکایی این چیزها را می‌بینند و باور می کنند. شما با دیدن این فیلم‌ها عقلتان را از دست می‌دهید و حتی متوجه این اتفاق هم نمی‌شوید. دست کم به خشونت احترام بگذارید! نمی‌گویم خشونت را نشان ندهید اما خشونت را به درستی نشان بدهید.

الیور استون هم اکنون در حال ساخت مجموعه تلویزیونی مستندی با نام “تاریخ ناگفته آمریکا” است که از کتاب خودش با همین نام اقتباس شده است.

مجموعه تلویزیونی “برکینگ بد” که هفته گذشته پس از پنج فصل به پایان رسید با استقبال بالای تماشاچیان مواجه شده است. “برکینگ بد” امسال توانست به عنوان بهترین مجموعه تلویزیونی، جایزه “امی” را از آن خود کند.

 

ذره بین : جناب استون سکانس افتتاحیه فیلم « قاتلین بالفطره » که خودتون ساختید رو یادتونه !؟

 

مهر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها