صفحه اصلی > زرین سینمایی هفته : از عذرخواهی جمال شورجه تا آلودگی هوای تهران / زرین سینمایی هفته ( شماره 16)

از عذرخواهی جمال شورجه تا آلودگی هوای تهران / زرین سینمایی هفته ( شماره 16)

6116111014

 

Zarinلوح زرین هفته : لوح زرین این هفته سایت مووی مگ تعلق میگیرد به جناب آقای جمال شورجه. بله درسته جناب آقای شورجه!

دلیل انتخاب جمال شورجه این هست که در هفته گذشته ایشان درباره خانم رخشان بنی اعتماد گفته بودند که فیلم ایشان بدون مجوز و بصورت ” یِلخی ” وارد بخش مسابقه سینمای ایران در جشنواره فیلم فجر شده است. اما پس از بررسی که انجام دادند متوجه شدند که فیلم خانم بنی اعتماد تمام مراحل قانونی را طی کرده و اتفاقاً مجوز هم دارد و به همین دلیل یک متن عذرخواهی منتشر کردند و به اشتباه خودشان اعتراف کردند و از خانم بنی اعتماد هم رسماً بابت اظهار نظرشان عذرخواهی کردند.

اهالی سینمای ایران می بینید که عذرخواهی زیاد هم بد نیست؟! والا جمال شورجه همان فردی هست که صحبت از تحریم اسکار و اینا می کرد و خون همه را به جوش آورده بود(!) اما الان با یک اقدام پسندیده و درست، توانست تحسین بسیاری از اهالی سینما رو بدست بیاره و ما هم در اینجا با اهدای یک لوح زرین تر و تمیز ، از این اقدام پسندیده ایشون قدردانی میکنیم.

جناب شورجه لطفا همین روند خوب رو ادامه دهید و مطمئن باشید که کلی لوح زرین در انبار سایت مووی مگ قرار دارد و در صورت مشاهده دوباره این نوع رفتارهای استاندارد، بی بر و برگرد در اختیارتان قرار داده می شود.

 

 

68466تمشک زرین هفته : تمشک زرین این هفته را قصد داریم به موردی اهدا کنیم که در ماه های اخیر بدجوری عامل مشکلات جسمی اهالی سینما شده و معلوم هم نیست چه زمانی قصد دارد دست از سر اهالی سینما و مردم بردارد و آن هم « هوای آلوده تهران » است!

” هوای آلوده تهران ” در ماه های اخیر چنان حضور پر رنگی در مشکلات تنفسی مردم تهران داشته که بسیاری از آنها را روانه بیمارستان ها کرده و در این میان اهالی سینما از جمله عزت الله انتظامی و سعید امیرسلیمانی را هم بی نصیب نگذاشته و کارشان را به بیمارستان کشانده است.

در مورد هوای تهران دقیقاً نمی دانیم باید با چه کسی صحبت کنیم تا این مشکل رو برطرف کنه اما از عوامل احتمالی مربوطه تقاضا داریم چاره ای بیندیشد تا بیش از این شاهد مشکلات تنفسی مردم تهران و عوامل سینما نباشیم بطوریکه همه بتوانند صحیح و سالم به حیاط منزلشان بیایند و بجای استنشاق انواع ترکیبات شیمیایی، هوایی پاک را به درون ریه خود بفرستند.

تمشک زرین این هفته را بصورت کاملاً ویژه ، تقدیم می کنیم به « هوای ناپاک شهر تهران » که باعث شده بزرگان سینما از جمله عزت الله انتظامی و سعید امیرسلیمانی روانه بیمارستان شوند و مشکلات جسمی شدیدی را تجربه کنند. جناب « هوای ناپاک » ، هوای سینمای ما به اندازه کافی ناپاک هست، شما دیگه بی خیال شو!

 

888877946

 

میثم کریمی

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگیرد قانونی می شود.

به جامعه مجازی سایت مووی مگ بپیوندید و دوستان سینمایی جدید پیدا کنید!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها