صفحه اصلی > زوم سینمای جهان : نقد و بررسی فیلم فعالیت های ماوراء طبیعی : نشانه گذاری شده ( Paranormal Activity: The Marked Ones )

نقد و بررسی فیلم فعالیت های ماوراء طبیعی : نشانه گذاری شده ( Paranormal Activity: The Marked Ones )

phoc55

کسی در فیلم حضور دارد که من بشناسم؟

خیر!

داستان فیلم درباره چیست ؟

جسی ( اندریو جیکوبز ) زمانی که کنجکاوی اش در مورد همسایه به قتل رسیده اش گل می کند، به مرور متوجه می شود که نیروهای شیطانی در وی پدید آمده و …

کارگردان کیست ؟

کریستوفر لاندن که تنها ساخته اش به نام « آتش زدن نخل ها » یک اثر اثر ضعیف بود که در سال 2010 اکران شد. « فعالیت های ماوراء طبیعی : نشانه گذاری شده » http://moviemag.ir/https://moviemag.ir/wp-content/uploads/2014/01/phoca_thumb_l_3-b84.jpgدومین تجربه کارگردانی لاندن است.

خانواده ها در هنگام تماشای فیلم باید به چه نکاتی توجه کنند؟

« فعالیت های… » فیلم ترسناکی هست و در آن هزار و یک نوع نماد شیطان و خونریزی و لحظات غافلگیر کننده و اتفاقاتی از این دست را می توان یافت. پس بهتر هست که فرزندان کم سن و سال این فیلم را تماشا نکنند.

نکات مثبت فیلم ؟

هنوز هم می شود در این سری از فیلمها لحظات غافلگیر کننده پیدا کرد؛ هرچند که تعداد آنها در هر شماره در حال کمتر شدن است.

سازندگان اینبار فیلم را به خارج از منزل هم می برند که بهرحال یک نوع تنوع در این سری از فیلمها محسوب می شود.

نکات منفی فیلم ؟

فیلم هیچ داستانی برای تعریف کردن ندارد. « نشانه گذاری شده » تشکیل شده از مجموعه ای از اتفاقات کلیشه ای که خیلی هایشان بجای اینکه ترسناک باشند، تماشاگر را به خنده می اندازند واشاره های جادو جمبلی فیلم هم از این دسته به شمار می روند!

معلوم نیست تا کی باید شاهد این باشیم که یک نفر در این سری از فیلمها با دوربین فیلم ضبط میکند و نصف بیشترزمان فیلم هم به آنالیز همان فیلم گرفته شده در لپتاپ آن فرد می گذرد!

اینکه با تماشای « نشانه گذاری شده » به راحتی می شود پی برد که سازندگان کمترین صحبت جدیدی برای مخاطبین این سری از فیلمها نداشتند و احیاناً هیچ ایده جدیدی را هم مطرح نمی کنند، احساس خیلی بدی دارد! http://moviemag.ir/https://moviemag.ir/wp-content/uploads/2014/01/phoca_thumb_l_2-852.jpg

ظاهرا کتی فرگوسن یکی از نشانه های این سری از فیلمها محسوب می شود چراکه حتی اگر به داستان هم ارتباطی نداشته باشد، حضورش همیشگی است!

پوستر فیلم اصلا خودش یک نکته منفی است! 

پایان فیلم هم هماهنگ با ابتدای فیلم، ضعیف است.

حرف آخر ؟

« فعالیت های ماوراء طبیعی : نشانه گذاری شده » تنها به هدف غارت جیب مخاطبین قسمت های قبلی روانه سینما شده و تا اینجای کار هم به خوبی به هدف خودش رسیده است. یکی از دلایل تعدد ساخت این سری از فیلمها این هست که هزینه تولید آن بسیار محدود و ناچیز است و فروشی که در قبال اکران این فیلم نصیب تهیه کنندگان می شود، کلی شیرین و دلپذیر است!

 

منتقد: میثم کریمی

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگیرد قانونی می شود.

به جامعه مجازی سایت مووی مگ بپیوندید و دوستان سینمایی جدید پیدا کنید!

paranormal232365

فعالیت های ماوراء طبیعی : نشانه گذاری شده

Paranormal Activity: The Marked Ones

کارگردان : Christopher Landon

نویسنده : Christopher Landon

بازیگران :

Andrew Jacobs…Jesse

Jorge Diaz…Hector

Gabrielle Walsh…Marisol

Renee Victor…Jesse’s Grandmother

و…

ژانر : ترسناک

رده سنی : R( مناسب برای افراد بالای 17 سال)

زمان : 84 دقیقه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها