صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : دیوید فینچر و ساخت فیلم « گنجشک قرمز »

دیوید فینچر و ساخت فیلم « گنجشک قرمز »

2-1-2014227114921

«دیوید فینچر» به احتمال فراوان اقتباسی از «گنجشک قرمز» را با بازی «رونی مارا» می‌سازد.

به گزارش مووی مگ به نقل از ایسنا، «دیوید فینچر»، کارگردان صاحب‌نام دنیای سینما که وسواس فراوانی در انتخاب فیلم‌هایش دارد پس از کناره‌گیری از ساخت فیلم زندگی‌نامه «استیو جابز»، اخیرا علاقه خود را به حضور در فیلم اقتباسی و جاسوسی «گنجشک قرمز» با بازی «رونی مارا» ابراز کرده است.

فینچر و رونی مارا پیش از این در فیلم موفق «دختری با خالکوبی اژدها» همکاری کرده بودند و اگر حضور «فینچر» پشت دوربین «گنجشک قرمز» قطعی شود، این فیلم دومین همکاری این کارگردان و بازیگر خواهد بود، گرچه کمپانی سونی پیش از این قول ساخت قسمت دوم و سوم «دختری با خالکوبی اژدها» را نیز داده است.

پیش از این نیز «دارن آرونوفسکی» علاقه خود را به ساخت فیلمی اقتباسی براساس رمان «گنجشک قرمز» ابراز کرده بود که به نظر از این پروژه سینمایی دور شده است.

تریلر جاسوسی «گنجشک قرمز» درباره یک افسر اطلاعاتی روسیه به نام «دومینکا اگروا» است که باید به مقابله با «ناتانیل نش»، مامور سازمان جاسوسی آمریکا بپردازد که یکی از مهمترین خبرچین‌های روس همراه وی است.

اریک وارن سینگر، فیلمنامه نویس «اخاذی آمریکایی» در حال حاضر مشغول نگارش فیلمنامه‌ای اقتباسی براساس کتاب «گنجشک قرمز» نوشته جیسون متئوس است، البته هنوز نمی‌توان حضور فینچر و رونی مارا را در این فیلم قطعی دانست‌، گرچه این دو علاقه خود را به این پروژه سینمایی نشان داده‌اند.

«باشگاه مشت‌زنی»، «زودیاک»، «بازی»، «اتاق وحشت»، «ماجرای عجیب‌ بنجامین باتن» و «شبکه اجتماعی»، «دختری با خالکوبی اژدها» و «دختر گمشده» از جمله ساخته‌های «دیوید فینچر» محسوب می‌شود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها