صفحه اصلی > دسته‌بندی نشده : یادداشت های ارسالی کاربران مووی مگ درباره فیلم « نبراسکا »

یادداشت های ارسالی کاربران مووی مگ درباره فیلم « نبراسکا »

nebr3432

 

 کاربران سایت مووی مگ در جامعه مجازی ، هر هفته به انتخاب خودشان فیلمی را به جهت تماشا انتخاب می کنند و پس از مشاهده فیلم مورد نظر، در متن هایی کوتاه، نظرات خودشان را درباره فیلم اعلام می دارند. این هفته فیلم برگزیده کاربران جامعه مجازی مووی مگ « نبراسکا » به کارگردانی آلکساندر پین بود.

متن زیر نوشته کاربران جامعه مجازی مووی مگ درباره فیلم « نبراسکا » می باشد. شما نیز می توانید به این جامعه مجازی بپیوندید و مقالات خودتان را منتشر نمائید و با دیگر سینما دوستان نیز آشنا شوید!

nebraska333 

نویسنده : sanazz

نبراسکا رو دیشب دیدم و فیلم بسیار خوبی بود.

فیلم در مورد یک پیرمرد از کار افتاده بود که کاملا در زندگی شخصیش شکست خورده هست و اعضای خانواده اش هم کم و بیش باهاش مشکل دارن به جز یکی از پسراش که یجورایی دلش برای پدرش میسوزه و فقط می خواد که اونو خوشحال ببینه.

یکی از بهترین نکات درباره نبراسکا بازی عالی بروسن درن هست که هر تماشاگری رو تحت تاثیر قرار می ده. بهترین سکانس فیلم به نظرم جایی هست که خانواده وودی به سراغ منزل قدیمیشون که سر راهشون هست و اونجا وودی شروع به تعریف خاطره می کنه . این سکانس فوق العاده هست و تاثیرگذاره.

در مجموع باید بگم که نبراسکا یک فیلم عالی تاثیرگذار هست که تنهایی یه پیرمرد تنها رو خیلی عالی نشون داده و از نظر من یک فیلم کامل هست.

 

9

 

نویسنده : hojabrcr7

نمیدونم چند ماه پیش چرا نشستم نبراسکا رو دیدم ولی وقتی فیلم شروع شد تا آخرش فقط این شاهکارو تحسین میکردم.اولش باورم نمی شد بشه فیلمی رو تو سال 2013 به شکل سیاه سفید دید ولی بعدش فهمیدم این انتخاب بهترین انتخاب ممکن برا تصویربرداری نبراسکا بود؛چون فضای اون جامعه همین جوریه.بازیگر اصلی هم که بدون شک باید اسکار میگرفت.همه چیه این فیلم عالی بود.

بهترین سکانس اونجایی بود که پیرمرد به پسرش گفت که من این پولو برای شما پسرا میخوام.

 

10

nebraska-movie555e-dern

 

نویسنده : tom

من نبراسکارو دیدم و لذت بردم از دیدنش ، راستش میخکوبش نشدم اما با لذت و انگیزه دیدمش.به نظرم بازی وودی خیره کننده بود ، عاشق نوع نگاهش به مناظر اطراف از پنجره ماشین شدم و دقت زیادش در عین کهنسال بودنش( اون قسمتی از فیلم که گفت فقط یکی از مجسمه ها لباس دارن یا یکیشون فقط یه گوش داره ) بی نظیر بود. به نظرم این فیلم به بهترین روش نقش امید ( هرچند واهی ) در زندگی رو نشون میداد که چطور میتونه ادم هارو دگرگون کنه

در مجموع من به این فیلم از 10 امتیاز 8.5 میدم

 

نویسنده : مجید

من منتقد نیستم که بخام فیلمو نقد کنم .فقط تعریف خودمو از فیلم میگم.

فیلم بسیار زیبا و احساسی بود , احساس دیوید به خانوادش خیلی خوب بود ، همچنین رفتار وودی.این فیلم یکی از بهترین فیلمهای جاده ای بود که تا حالا دیده بودم . رابطه بین پدر وپسر که در جریان سفر شکل میگیره خیلی دوست داشتم؛. و یه سکانس تو فیلم بود , اونجایی که وودی، کیت و پسرانشان دیوید و راس در خانه ی ویرانه ای که وودی بچگی خود را در آن گذرانده است، گشت می زنند و وودی وتوضیح میده خیلی خوب بود.

o-BRUCE-DERN-NEB565777ebook

نویسنده : Sadaf

قبل از معرفی فیلم و برنامه فیلم دیدنمون تو گروه واسه دیدن نبراسکا عجله ای ندشتم…شاید به این دلیل که دلم نمیخواست فیلمی درباره بحران کهنسالی و تلخکامی هاش ببینم… همونطور که هنوز سراغ فیلم عشق هانکه نرفتم… اما از تماشای فیلم برخلاف تصوراتم بسیار لذت بردم .. شخصیت های کهنسال فیلم بر خلاف تصوراتم انسانهای باهوش و شوخ… دارای هدف … رویا و امید بودند… ویژگی هایی که متاسفانه توی نسل امروز وجود نداره … به زیبایی از خاطراتشون یاد میکنند… با اینکه پیر شدند اما محافظه کارانه رفتار نمیکنند… چقدر سکانس شوخی هاشون رو دوست داشتم… چقدر رابطه پدر و پسر زیبا بود… تحقق رویای پدر… گذشتن وودی از شهر و اون پایانبندی زیبا.. باور کردن رویای پدر و تحقق بخشیدن به اون…در پایان هم از ویژگیهای خوب دیگه فیلم بگم… قاب های بسیار زیبا و بازی بسیار خوب بروس درن.

8

نویسنده : بارانی

نبراسکا غم فرو خرده نسلی از مردم ایالات متحده هست که حاشیه نشین هستند و ارزوهای بسیاری در سر دارند که هرگز بهشون نمی رسن.

بهترین نکته درباره نبراسکا اینه که صادقه و بی نهایت دلنشینه. امکان ندارد که مخاطب فیلم بود و عاشق وودی نشد. پیرمردی که برای فرار از مشکلاتش به مصرف بی رویه الکل رو اورده بطوریکه که حافظه اش تقریبا از دست رفته!

نبراسکا موفق میشه به خوبی ارزوهای بر باد رفته وودی رو توی سفر جاده ایش به همراه پسرش رو نشون بده. درخشان ترین سکانس فیلم هم سکانس ورود وودی و خانواده اش به خانه قدیمیشونه که خیلی عالی کار شده .

8

 نویسنده : arash

فيلم نبراسكا است . به كارگرداني الكساندر پاين و بازي خوب بروس درن .البته بازي متيو مك كاناهي ، لئوناردو ديكاپريو و تام هنكس از او بهتر بود ولي خوب باز هم انقدر خوب بازي كرده بود كه نامزد اسكار بشه .

نبراسكا بدون شك يكي از فيلم هاي خوب سال بود اما … همين اما نميذاره كه نبراسكا بهترين فيلم سال باشه فيلم ، فيلم خوبيه ، بازيگراش خوبن ، نماهاش خوبه و داستان خوبي داره.

در كل نبراسكا صحنه هاي خوب كم نداشت . صحنه ي قبرستان ، دزديدن پمپ هوا وتمسخر چند باره ي ديويد توسط پسر عمو ها ( كه به نظر من بهترين بخش فيلم بود ) از لحظات خوب فيلم بود . فيلمي كه در انبوه فيلم هاي پر هزينه وشلوغ يك گزينه ي لذت بردن از جادوي سينما است .

در پايان يكي از جالب ترين نكاتي من فهميدم اين بود كه پوستر فيلم برگرفته از يكي از سكانس هاي فيلم است

امتياز من به فيلم 7.5 از 10 است .   

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها