صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : جزئیاتی از نحوه خودکشی رابین ویلیامز فاش شد / ویلیامز به بیماری پارکینسون مبتلا شده بود

جزئیاتی از نحوه خودکشی رابین ویلیامز فاش شد / ویلیامز به بیماری پارکینسون مبتلا شده بود

20140812125222

به گزارش منابع خبری، ˈسوزان اشنیدرˈ همسر این هنرپیشه 63 ساله امریکایی که پیکر بی جان او روز دوشنبه گذشته در خانه اش در شمال کالیفرنیا کشف شد، در بیانیه ای گفت:ˈ روبین تا آخر پاک باقی ماند، او شجاع بود و علیه افسردگی، پیری و ابتلا به بیماری پارکینسون جنگید.ˈ

تاکید بیانیه بر پاک بودن رابین ویلیامز تا آخرین روزها، برای آن مطرح شده است تا برخی برداشتها را مبنی بر اینکه وی به دلیل افراط در مصرف الکل خودکشی کرد، بی اثر کند.

به گزارش مووی مگ به نقل از فرارو، خانم سوزان اشنایدر که همسر سوم این برنده جایزه اسکار بود، در بیانیه اش تصریح کرد که ویلیامز هنوز برای فاش کردن ابتلا به بیماری پارکینسون آمادگی نداشت.

پارکینسون یکی از بیماریهای مخرب سیستم مغز و اعصاب است که معمولا در سنین بعد از ‎ 60سالگی رخ می دهد. ارتعاش و لرزش دست و پا در حالت استراحت، کندی حرکات ، سختی و خشک شدن دست و پا و بدن و نداشتن تعادل چهار علامت اصلی این بیماری را تشکیل می دهد.

تحقیقات اولیه در باره مرگ این هنرپیشه معروف امریکایی موید آن است که وی خودکشی کرده است. پلیس شهر ˈمارینˈ در کالیفرنیا تایید کرده است که جسد بی جان ویلیامز را روز دوشنبه گذشته هنگامی که با یک کمربند در اتاق خوابش دار زده شده بود، بدون هیچ یادداشتی کشف کرد.

پلیس کالیفرنیا در اطلاعات تازه‌اش اعلام کرده «روبین ویلیامز» با بستن یک سر کمربندش دور گردن خود و گره زدن سر دیگر کمربند به دسته در اتاق خود را خفه کرده است.

به گزارش پلیس، دستیار ویلیامز یک ساعت پس از خروج همسر او از خانه به سراغش آمده و وقتی جوابی از ویلیامز نشنیده به اتاقش رفته و با جسد او روبه‌رو شده است.هنوز مشخص نیست ویلیامز پیش از مرگ نامه‌ای از خود به جا گذاشته یا نه و پلیس نیز در پاسخ به خبرنگاران هیچ اطلاعاتی در این باره فاش نکرده است.

همچنین نتایج کالبدشکافی جسد این کمدین پرآوازه هرگونه آثار ضرب و شتم و درگیری را رد کرده و پزشکان قانونی علت اصلی مرگ را خفگی اعلام کرده‌اند. ضمن این‌که مچ دست چپ ویلیامز نیز بریده شده و در کنار جسد او یک چاقوی جیبی با لکه‌های خون پیدا شده است.به نظر می‌رسد ویلیامز پیش از حلق‌آویز کردن خود قصد زدن رگ دستش را داشته اما موفق نشده است.

براساس نظر کارشناس کالبد شکافی، بررسی تست سم‌شناسی و این‌که آیا او پیش از مرگ الکل یا مواد مصرف کرده بود چند هفته زمان می‌برد و در حال حاضر نمی‌توان به قاطعیت این موضوع را تأیید یا رد کرد.روبین ویلیامز که از چند ماه پیش از افسردگی حاد رنج می‌برد در سال‌های گذشته دوبار در کلینیک ترک اعتیاد بستری شده بود که آخرین بار یکی دو ماه پیش انجام شد.

همسر او «سوزان اشنایدر» که آخرین بار همسرش را شب قبل از مرگش زنده دیده بود، می‌گوید: از مردم و طرفداران روبین می‌خواهم که تمرکزشان را به جای مرگ او روی میلیون‌ها لحظه شادی بگذارند که بازی ویلیامز لبخند بر لبشان آورده است و او را اینگونه به خاطر بیاورند.

همسر ویلیامز با اشاره به اینکه میلیونها نفر از زمان مرگ او، با خانواده اش ابراز همدردی کرده اند، گفت: مهمترین میراث او، علاوه بر سه فرزندش، شادی و خوشبختی ای بود که او به دیگران عرضه می کرد. 

رابین ویلیامز هنرپیشه و کمدین نامدار آمریکایی، برنده جایزه اسکار در سال 1997 بود و نزدیک به 40 سال فعالیت هنری در کارنامه خود داشت.

رابین ویلیامز که درسال 1993 بخاطر بازی درفیلم ˈخانم دات فایرˈ نامزد جایزه اسکارشده بود درسال1997باایفای نقش یک روانپزشک درفیلمˈ گودویل هانتینگˈ موفق به دریافت این جایزه شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها