صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : آل پاچینو دلیل بازی نکردنش در « جنگ ستارگان » را افشا کرد

آل پاچینو دلیل بازی نکردنش در « جنگ ستارگان » را افشا کرد

2-1-20148820117

به گزارش مووی مگ به نقل از بانی فیلم، آل پاچینو که در جشنواره سینمایی تورنتو حضوری فعال دارد و همانند فیلم فستیوال ونیز با «منگلهورن» و «شکسته نفسی» به این جشنواره مهم سینمایی رفته است، در جمع خبرنگاران فاش کرده است که چرا سالها پیش حاضر نشد در نقش هان سولو در «جنگ ستارگان» بازی کند.

او می گوید: آن زمان زمانی بود که هر نقشی که فکرش را بکنید، به من پیشنهاد می شد. من تازه پدرخوانده را بازی کرده بودم و کسانی که پیشنهاد کاری می دادند اصلاً به درست یا غلط بودن آن و اینکه آیا من مناسب آن نقش هستم یا نه، توجه نمی کردند.

البته احتمالاً هم حق با آنها بوده است. زیرا آل پاچینو در «پدرخوانده» آنقدر جذاب ظاهر شد که هر کارگردان و فیلمسازی را به فکر می انداخت تا در فیلم خود از او استفاده کند. اما آل پاچینو متوجه نبود که در میان این همه پیشنهاد در حال رد چه پروژه ای می تواند باشد. خود او در تورنتو گفت: خوب به یاد دارم وقتی فیلمنامه «جنگ ستارگان» را گرفتم، اصلاً آن را درک نکردم. خب این هم یکی دیگر از فرصت هایی بود که پیش آمد اما من آن را از دست دادم.

اما طرفداران آل پاچینو و «جنگ ستارگان» زیاد ناراحت نباشند. زیرا یک پروژه کهکشانی دیگر هست که ظاهراً پاچینو 74 ساله به آن علاقه مند است. این پروژه و سری فیلم ها «نگهبانان کهکشان» است که آل پاچینو می گوید از طرفداران پر و پا قرص آن است. او می گوید: این فیلم ها واقعاً مرا جذب خود می کنند. به نظر من اینها یک جور نمایش های شکسپیری هستند و در آنها می توانید مزاح و خشونت را در کنار هم ببینید. شاید اگر کمپانی مارول پیشنهادی در خصوص آن بدهد، بپذیرم.

باید دید آیا مارول متوجه پیشنهاد پاچینو شده است یا نه!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها