صفحه اصلی > نقد و بررسی فیلم خارجی : نقد و بررسی فیلم Killers

نقد و بررسی فیلم Killers

جن برای تعطیلات به فرانسه رفته است و در این سفر با مردی به اسم اسپنسر آشنا می شود که بنظر می رسد مرد ایده آل زندگی جن باشد . اما در واقع شوهر جن یک جاسوس است و…

فیلمهای رمانتیک کمدی فرصت خوبی است که تماشاگران سینما برای مدتی حس خشونت و عصبانیتشان را که از محیط زندگی شان  به آنها رسیده است را کنار بگذارند و از فیلم لذت ببرند. اما کاری که جدیدترین ساخته ” لوکتیک ” برای تماشاگر می کند این است که اعصاب تماشاگر را بیشتر از هر زمان دیگری بهم می ریزد!.

دقیقا کسی نمی داند ایده پردازی و پرداخت شخصیت های فیلم ” قاتل ها ” را چه کسی به عهده داشته است!. فیلمها معمولا قبل از نمایش عمومی ، یک نمایش خصوصی برای منتقدان دارند اما این فیلم این کار را انجام نداد. احتمالا خود سازندگان هم می دانستند که فیلمشان غیر قابل دفاع است و به همین دلیل ترجیح دادند این فیلم را مستقیما برای نمایش قرار دهند. ” قاتل ها ” متاسفانه یکی از ضعیف ترین کمدی هایی است که این روزها می توانید مشاهده کنید، دو شخصیت اصلی داستان علی رغم داشتن پتانسیل بالا برای کمدی ، نتوانسته اند این فیلم ضعیف را نجات دهند . ” کاترین هیگل ” بازیگر محبوب کشور آمریکا که اقبال زیادی نزد جامعه دارد ، قبلا با بازی در فیلمهای رمانتیک و کمدی مانند ” باردار شده ” و ” 27 لباس ” و .. توانسته بود نظر مساعد تماشاگران را برای حضور در نقش های کمدی و رمانتیک کسب کند اما او هم اینبار نمی تواند کاری کند که تماشاگران از عکس العمل های عجیب و غریب و کاملا بی مزه او رضایت داشته باشند! . اسپنسر که نقش آن را ”  آشتون کاتچر ” بازی می کند شخصیتی است که هیچ ایده و خلاقیت در پس زمینه اش به چشم نمی خورد. در واقع اسپنسر بهترین بهانه برای این سوال است که آیا جاسوس به این شکل هم در دنیا وجود دارد یا نه!. خلق موقعیت های کمدی ، مهمترین بخش فیلمهای کمدی را شامل می شود که معمولا بر 2 نوع هستند . 1. فیلمی که بازیگران مشهوری دارد که براساس توانایی های آنان موقعیت را خلق می کند 2. فیلمی که بازیگر مشهوری ندارد و موقعیت محیط کمدی آن را خلق می کند . اما مشکل این است که در این فیلم هیچ کدام از این ها بدرستی وجود ندارند و یا در همدیگر تداخل ایجاد می کنند! در کل ” قاتل ها ” جشنواره ای از اشتباهات فیلمسازی است که مشخص نیست چه دلیلی برای اکران آن وجود داشت .

قاتل ها ”  اصولا فیلمی نیست که بتوان راجب آن زیاد صحبت کرد و اگر دوست دارید کمی عصبی شوید این فیلم را به شما پیشنهاد می کنم .

منتقد : میثم کریمی

MV5BMTU1MDY0MTQ0N15BMl5BanBnXkFtZTcwMDUyMTE1Mw. V1. SX338 SY500

«پست قبلی

پست بعدی»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها