صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : احتمال حضور جورج کلونی در سریال « دانتون ابي »

احتمال حضور جورج کلونی در سریال « دانتون ابي »

jo34otro

«دانتون ابي» يكي از معروف ترين و پرطرفدارترين سريال هاي تلويزيوني انگليس است كه تاكنون چهار فصل آن به نمايش درآمده و نمايش پنجمين فصل آن نيز از 21 سپتامبر (30 شهريور) آغاز مي‌شود.

به گزارش مووی مگ به نقل از بانی فیلم، جورج كلوني هم يكي از بازيگران محبوب هاليوود است كه قرار است بزودي با يك خانم وكيل انگليسي ازدواج كند و رمل اقامت خود را در انگليس پهن كند.  اما او انگيزه ديگري هم براي ماندن در اين كشور دارد. بنابر گزارش ها وي قرار است بزودي در سريال تلويزيوني «دانتون ابي» در جعبه جادو مشاهده شود.

وي در اين سريال نقش مردي آمريكايي را بازي مي‌كند كه به عنوان ميهمان وارد يك مراسم عروسي مي‌شود و براي او ماجراهايي رخ مي دهد. گفته مي‌شود جورج كلوني در بخشي از سريال «دانتون ابي» حاضر مي‌شود كه در آن هيو بانويل و ميشله داكري نيز ايفاي نقش مي‌كنند.

كلوني آن گونه كه خود مدعي است، يكي از طرفداران پر و پاقرص اين سريال است كه اولين فصل آن سال 2010 توليد و عرضه شد، او همچنين يكي از دوستان خوب و نزديك بانويل است كه در اين سريال نقش لرد رابرت كراولي را برعهده دارد. اين دو پس از همكاري در پروژه «Monuments men» تبديل به دوستان نزديك شدند.

علاقه كلوني به سريال «دانتون ابي» آنقدر زياد است كه اوايل امسال گفته مي شد او قصد دارد مراسم عروسي خود را در قلعه هايكلر، قلعه معروف اين سريال برگزار كند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها