صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : « گاهی نگاهی » آماده نمایش شد

« گاهی نگاهی » آماده نمایش شد

poshte sahne film gAhi negAhi 1

 

فیلم داستانی «گاهی نگاهی» آماده ی نمایش شد.

با پایان یافتن مراحل فنی، فیلم داستانی «گاهی نگاهی» ساخته ی جمشید خاوری آماده ی نمایش شد و برای نخستین بار در سی و یکمین جشنواره ی بین المللی فیلم کوتاه تهران به نمایش در می آید.

داستان این فیلم درباره ی «بی بی» پیرزنی 85 ساله است که تنها در خانه ی روستایی اش زندگی می کند. او سی سال قبل پسرش را به جنگ فرستاده و در این مدت، از خانه خارج نشده و درب خانه را همیشه باز نگه داشته است. بی بی روزهای آخر عمرش را همچنان به انتظار بازگشت پسرش سپری می کند تا اینکه یک روز

عوامل دست اندرکار ساخت این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: جمشید خاوری – مشاور کارگردان: آرش داودی- تصویر بردار: سید مصطفی رضوی- تدوین و صداگذاری: آرش مقدم نیا- موسیقی متن: مهدی رستمی – مدیر تولید: جمشید فرد- طراح لباس و صحنه: حسین نامور- صدابردار: علی صمیمی- تدارکات: سعید مفتخر- عکاس: امین خاوری- روابط عمومی: مهدی مهراندیش- حمل و نقل: بهروز فروغی- دستیار تهیه: غلام فرهادی – بازیگران: بیگم مروتی، ماندنی بصیری ، سید محمد حسین صحرائیان و امیر مفتخر – تهیه کننده: جمشید خاوری.

شایان ذکر است «گاهی نگاهی» بعد از «آ، مثل آب» ، «درخت خرما» ، «گذری بر خاوران»، «راهی برای رفتن» ، «زندگی عجیب آقای عمو» و …، هشتمین فیلم مستقل جمشید خاوری می باشد. علاوه بر اینها وی در بیش از بیست فیلم کوتاه و مستند به عنوان صدابردار، تصویربردار و تدوینگر حضور داشته است.

poshte22222

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها