صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : سه گانه جدید جی کی رولینگ به فیلم تبدیل خواهد شد

سه گانه جدید جی کی رولینگ به فیلم تبدیل خواهد شد

2-1-20141127111050

 

هربار خبری به صورت شایعه در هالیوود دهان به دهان می شود خیلی زمان می برد تا رسمی شود. اما اوضاع برای پروژه جدید برادران وارنر این طور نبود.

به گزارش مووی مگ به نقل از تسنیم، هربار خبری به صورت شایعه در هالیوود دهان به دهان می شود خیلی زمان می برد تا رسمی شود. گاهی اصلا رسمیت پیدا نمی کند. گاهی رسمی می شود اما بعدا تکذیب یا لغو می شود. گاهی هم سال ها طول می کشد که یک پروژه رسمی رنگ پرده را به خود ببیند. اما سه گانه جدید برادران وارنر از آن دست پروژه هایی است که بعد از شایعه شدنش خیلی زود رسمی شد. کار بر روی آن سریعا آغاز شد و حالا تهیه کننده‌اش می گوید فیلمنامه هم کامل شده. این سه گانه جدید بر اساس دنیای جادوگری جی کی رولینگ، خالق هری پاتر و اقتباسی از کتاب «جانوران شگفت انگیز و زیست گاه آنان» می باشد. فیلمی که اگرچه داستانش، ٧٠ سال قبل از ماجراهای فیلم هری پاتر رخ می دهد اما مضمونی مشابه با مجموعه قبل دارد.

دیوید هیمن تهیه کننده این تریلوژی که فیلمنامه را هم خوانده از آن با لفظ «فوق العاده» یاد کرده و حسابی اثر جی کی رولینگ را ستوده است. این نخستین بار است که خالق هفت گانه هری پاتر، خود فیلمنامه ای از کتابش اقتباس می کند. دیوید هیمن که در افتتاحیه فیلم «پدینگتون» حاضر شده بود همین طور اعلام کرد که کمپانی برادران وارنر آماده است که فاز بعدی ساخت این پروژه را آغاز کند. دیوید ییتس که چهار فیلم آخر هری پاتر را هم کارگردانی کرده، وظیفه کارگردانی پروژه جدید را هم بر عهده دارد. قرار است فیلمبرداری این اثر هم از سال آینده میلادی آغاز شود. قسمت نخست این تریلوژی قرار است در سال ٢٠١٦ اکران شود.

هنوز از بازیگران احتمالی این فیلم رونمایی نشده است.

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها