صفحه اصلی > زوم سینمای جهان : نقد و بررسی فیلم روسای وحشتناک 2 ( Horrible Bosses 2 )

نقد و بررسی فیلم روسای وحشتناک 2 ( Horrible Bosses 2 )

30304545454

 کسی در فیلم حضور دارد که من بشناسم؟

بله « روسای وحشتناک 2 » کلی بازیگر مشهور دارد. جیسون باترمن، جنیفر آنیستون، کریس پاین ، کریستوف والتز، جیمی فاکس و… از جمله بازیگران مشهوری هستند که در این فیلم حضور دارند.

داستان فیلم درباره چیست ؟

دیل ( چارلی دی ) ، کرت ( جیسون سودیکیس ) و نیک ( جیسون باترمن ) پس از اتفاقات قسمت اول تصمیم گرفته اند کاسبی خودشان را راه بیندازند اما یک سرمایه دار برنامه آنها را بهم می ریزد و این سه نفر هم تصمیم می گیرند پسر این سرمایه دار را دزدیده و باج بگیرند اما…

کارگردان کیست ؟

شان آندرس که یک دهه ای است که کارگردان است و در این یک دهه چندتایی بنجل درست و حسابی از جمله « اون پسر منه » تحویل سینما داده که آدم رویش نمی شود برود فیلم را ببیند!

خانواده ها در هنگام تماشای فیلم باید به چه نکاتی توجه کنند؟http://moviemag.ir/https://moviemag.ir/wp-content/uploads/2014/11/phoca_thumb_l_1-af5.jpg

بله البته که باید نگران باشید! فیلم یک جنیفر آنیستون دارد که می تواند باعث نگرانی هر خانواده ای باشد!

نکات مثبت فیلم ؟

کریس پاین در میان انبوه بازیگران مشهور فیلم تنها کسی است که کار خودش را به خوبی انجام داده است.

شاید گفتنش جالب نباشد اما هنوز هم تمایلات غیرعادی جنیفر آنیستون در « روسای وحشتناک 2 » می تواند باعث خنده مخاطب شود.

نکات منفی فیلم ؟

کمتر پیش می آید که فیلمی کمدی در قسمت دوم، شخصیت های اصلی قسمت اولش را دست بیندازد و از آنان یک احمق تمام عیار بسازد؛ اما « روسای وحشتناک 2 » اینکار را به خوبی انجام داده است!

داستان فیلم در قسمت دوم هیچ نکته جالبی برای تماشاگر ندارد. فیلم یک دوجین بازیگر مشهور را داخل یک قاب کرده بی آنکه اصلا بداند قرار هست این بازیگران چه کاری در فیلم انجام دهند. بزرگترین استعداد سوخته فیلم کریستوف والتز است که معلوم نیست در این فیلم چکار میکند! http://moviemag.ir/https://moviemag.ir/wp-content/uploads/2014/11/phoca_thumb_l_3-d59.jpg

کارگردان و نویسنده فیلم در قسمت دوم عوض شده اند و نتیجه اش هم در هر دو بخش قابل مشاهده است. فیلمنامه اثر که شبیه به آثار کمدی سطحی اپیزودی تلویزیون شده و کارگردانی هم که اصلاً یک وضعی!

فیلم که تمام می شود کم و بیش احساس میکنید به شعورتان توهین شده؛ اگر این احساس نصیبتان شد زیاد به فیلم سخت نگیرید چون این فیلم در زمان عید شکرگزاری اکران شده است.

حرف آخر :

« روسای وحشتناک 2 » از هر لحاظ یک اثر ضعیف محسوب می شود که با تکیه بر موفقیت های قسمت اول که بهرحال اثری متفاوت در این ژانر محسوب می شد به سینماها آمده تا به فروش قابل قبولی دست پیدا کند. اما فیلم نه خسونت جالب قسمت اول را دارد و نه شخصیت هایی که بشود دوستشان داشت. « روسای وحشتناک 2 » واقعا یک اثر وحشتناک است!

 

 منتقد: میثم کریمی

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگیرد قانونی می شود.

به جامعه مجازی سایت مووی مگ بپیوندید و دوستان سینمایی جدید پیدا کنید!        

  M88341

روسای وحشتناک 2 Horrible Bosses 2

کارگردان : Sean Anders

نویسنده : Sean Anders، John Morris

بازیگران :

Jason Bateman…Nick Hendricks

Jason Sudeikis…Kurt Buckman

Charlie Day…Dale Arbus

Jennifer Aniston…Dr. Julia Harris, D.D.S.

Kevin Spacey…Dave Harken

Jamie Foxx…Dean “MF” Jones

Chris Pine…Rex Hanson

Christoph Waltz…Bert Hanson

و…

ژانر : کمدی

رده سنی : R( مناسب برای افراد بالای 17 سال)

زمان : 108 دقیقه

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها