صفحه اصلی > پنج برتر : 5 بازیگر که بیشترین بخت دریافت اسکار 2015 در رشته بهترین بازیگر نقش اصلی زن را دارند

5 بازیگر که بیشترین بخت دریافت اسکار 2015 در رشته بهترین بازیگر نقش اصلی زن را دارند

jn433ojrrre

 با نزدیک شدن به فصل جوایز در جشنواره های سینمایی، تب پیش بینی برندگان اسکار قوت گرفته است. به همین دلیل اینبار در پنج برتر به سراغ معرفی « 5 بازیگر که بیشترین بخت دریافت اسکار 2015 در رشته بهترین بازیگر نقش اصلی زن را دارند » رفته ایم که امیدواریم مورد پسند شما قرار بگیرد.

5- جنیفر آنیستون (Jennifer Aniston ) : جنیفر آنیستون در فیلم « کیک » با شکل و شمایل همیشگی اش در یکی دو دهه ی اخیر در سینما تفاوت زیادی دارد و اینبار نقش زنی آسیب دیده را ایفا می کند که مشکلات عجیب و غریبی را به دوش می کشد. بازی آنیستون در « کیک » منتقدان را به تحسین وا داشته و احتمالاً یکی از گزینه های نهایی اسکار هم خواهد بود اما بعید هست که بخواهند به جنیفر آنیستون اسکاری بدهند!

24542233432

4- رزاموند پایک (Rosamund Pike ) : بازی تحسین برانگیز رزاموند پایک در فیلم جدید دیوید فینچر به نام « دختر از دست رفته » یکی دیگر از نقش آفرینی های چشم گیر سال 2014 بود که احتمالا از دید اعضای آکادمی اسکار پنهان نخواهد ماند. پیچیدگی های شخصیت اِمی که پایک آن را ایفا می کرد، دلیل خوبی برای حضور پایک در میان نامزدهای بهترین بازیگر نقش اصلی زن است اما وی برای بردن این جایزه خیلی جوان است!

la-et-mn-reese-witherspoon-wi234324

3- ریس ویترسپون (Reese Witherspoon) : بلوند محبوب آمریکا و یکی از گرانترین بازیگران زن چند سال اخیر هالیوود، امسال با فیلم « طبیعت وحشی » به سینماها آمد تا همه جوره در یک نقش ” اسکار وار ” خود را به مدعیان معرفی نماید. بازی قابل توجه ویترسپون در نقش زنی درد کشیده و ماجراجو که در ماجراجویی هایش به درجه بالایی از درک می رسد، به اندازه کافی خوب هست که آکادمی اسکار او را نامزد دریافت اسکار کند.

TheTheory1231241

2- فلیسیتی جونز (Felicity Jones ) : بازیگر جوان بریتانیایی که در آینده بسیار بیشتر از او خواهیم شنید، یکی از گزینه های قابل احترام اعضای آکادمی در فصل اسکار به دلیل بازی صادقانه اش در فیلم « تئوری همه چیز » خواهد بود. فلیسیتی جونز همانند پایک بسیار جوان است اما چنانچه فیلم « تئوری همه چیز » در فصل اسکار تحویل گرفته شود، می تواند یک زنگ خطر برای بازیگران با تجربه تر در رشته بهترین بازیگر نقش اصلی زن باشد.

546666234132

1- جولیان مور (Julianne Moore) : مور با بازی در فیلم « همچنان آلیس » اصلی ترین گزینه دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی زن در فصل اسکار محسوب می شود. فیلم « همچنان آلیس » اگرچه اثر چندان شاخصی محسوب نمی شود اما بازی چند لایه مور ، فیلم را چند پله ای بالا کشیده و قطعا او را نامزد دریافت اسکار خواهد کرد. از طرف دیگر مور 4 بار نامزد دریافت اسکار شده و به نظر می رسد دیگر اینبار باید جایزه وی را به او اهدا کنند تا عدالت رعایت شده باشد!

 

میثم کریمی

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگیرد قانونی می شود.

به جامعه مجازی سایت مووی مگ بپیوندید و دوستان سینمایی جدید پیدا کنید!          

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها