صفحه اصلی > پنج برتر : 5 بازیگر که بیشترین بخت دریافت اسکار 2015 در رشته بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دارند

5 بازیگر که بیشترین بخت دریافت اسکار 2015 در رشته بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دارند

rab2ii333

 با نزدیک شدن به فصل جوایز در جشنواره های سینمایی، تب پیش بینی برندگان اسکار قوت گرفته است. به همین دلیل اینبار در پنج برتر به سراغ معرفی « 5 بازیگر که بیشترین بخت دریافت اسکار 2015 در رشته بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دارند » رفته ایم که امیدواریم مورد پسند شما قرار بگیرد.

5- رابرت دووال (Robert Duvall ) : یک قاضی فراموشکار که دچار قتل شده و همچنین پدری که رابطه نه چندان خوبی با پسرش دارد، دلیل بسیار خوبی هست که بتوانیم رابرت دووال را محبوب دل اعضای آکادمی اسکار بدانیم. اسکار معمولاً به نقش هایی که در آن بازیگر یک فرد درد کشیده را ترسیم می کند و قرار هست در رابطه با اعضای خانواده اش لحظات تاثیرگذاری را رقم بزند، روی خوش نشان می دهد و آنها را نامزد اسکار می کند اما برنده شدن دووال حداقل بخاطر فیلم « قاضی » بعید به نظر می رسد.

rmam2l3d

4 مارک رافالو (Mark Ruffalo) : بازی در نقش کشتی گیری صاحب مدال المپیک با خلق و خوی خاص رفتاری و گریم سنگین در فیلم « شکارچی روباه » می تواند باعث نامزدی مارک رافالو در فصل جوایز اسکار شود. رافالو با تسلطی مثال زدنی در نقش تا حدودی متفاوت نسبت به دوران بازیگری اش، یکی از شانس های اسکار 2015 می باشد. البته اینکه اون بتواند برنده این جایزه باشد کمی دور از ذهن به نظر می رسد.

edwak2k2k333

3- ادوارد نورتون (Edward Norton) : بازی در نقشی متفاوت در فیلم « مرد پرنده » باعث شده تا از ادوارد نورتون در کنار مایکل کیتون به عنوان یکی از شانس های نامزدی اسکار 2015 یاد شود. بازی نورتون تحت هدایت آلخاندرو گنزالس ایناریتو در « مرد پرنده » تماشایی است اما باید دید که « مرد پرنده » توسط آکادمی اسکار تحویل گرفته می شود یا که خیر.

Boyhood-Ethan-Hawke-Ellar-Coltrane

2- اتان هاوک (Ethan Hawke) : مهمترین ویژگی که باعث می شود اتان هاوک را در اسکار 2015 نامزد اسکار بدانیم ، مدت زمانی است که او به بازی در فیلم « پسربچگی » اختصاص داده یعنی 12 سال! 12 سال زمان برای بازی در یک فیلم اتفاقی نیست که به این سادگی ها تکرار شود و احتمالاً آکادمی اسکار با یک نامزدی اسکار از اتان هاوک بابت ایفای نقش در فیلم « پسربچگی » قدردانی خواهد کرد. اما اگر « پسربچگی » محبوب اسکاری ها باشد چه بسا که برنده اسکار امسال حتی اتان هاوک هم باشد.

whiplash

1- جی کی سیمونز (J.K. Simmons) : بازی در نقش رئیس خشن و عجیب و غریب یک گروه موسیقی در فیلم « شلاق » تابحال رضایت بسیاری از اهالی سینما را بدست آورده و می توان گفت که بازی سیمونز در این فیلم چند قدم از خود فیلم جلوتر است و محتمل ترین گزینه برای دریافت اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد می باشد. سیمونز همچنین امسال از طرف منتقدان نیویورک برای بازی در فیلم « شلاق » جایزه ای دریافت کرد که شانس او را برای دریافت اسکار در این رشته بیشتر هم می کند.

 

میثم کریمی

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگیرد قانونی می شود.

به جامعه مجازی سایت مووی مگ بپیوندید و دوستان سینمایی جدید پیدا کنید!          

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها