صفحه اصلی > پنج برتر : 5 بازیگر که بیشترین بخت دریافت اسکار 2015 در رشته بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دارند

5 بازیگر که بیشترین بخت دریافت اسکار 2015 در رشته بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دارند

mwooe22

 با نزدیک شدن به فصل جوایز در جشنواره های سینمایی، تب پیش بینی برندگان اسکار قوت گرفته است. به همین دلیل اینبار در پنج برتر به سراغ معرفی « 5 بازیگر که بیشترین بخت دریافت اسکار 2015 در رشته بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دارند » رفته ایم که امیدواریم مورد پسند شما قرار بگیرد.

5- جسیکا چیستن (Jessica Chastain) : جسیکا چیستن که در چند سال اخیر همواره از او به عنوان یکی از نامزدهای اسکار بهترین بازیگری یاد می شود، امسال نیز با فیلم « خشن ترین » سال احتمالاً نامزدی اسکار را تجربه خواهد کرد. چیستن اخیرا از طرف هیأت ملی منتقدان آمریکا جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل را دریافت کرده که شانس او برای نامزدی اسکار را بیشتر هم می کند.

183367

4 – کیرا نایتلی (Keira Knightley) : نامزدی نایتلی در اسکار 2015 ارتباط مستقیمی با تحویل گرفته شدن فیلم « بازی تقلید » توسط اعضای اسکار دارد که این اتفاق هم احتمالا خواهد افتاد. نایتلی در فیلم « بازی تقلید » در نقش یار و همراه آلن تورینگ ایفای نقش کرده که معمولا اینگونه نقشها یک نامزدی اسکار را به همراه می آورد.

url5

3- اِما استون (Emma Stone) : نکته ای که درباره فیلم « مرد پرنده » غیرقابل انکار هست ، بازیهای خویب بازیگران این فیلم است که شانس آنها را برای نامزدی در اسکار افزایش می دهد اما فقط نامزدی! اِما استون نیز یکی از بازیگران این فیلم هست که بازی بسیار خوبی در قاب متفاوت ایناریتو داشته است اما بعید است که بخواهد اسکاری بابت ایفای این نقش بدست بیاورد.

meryl-streep-the-witch-into-the-woods-666

2ت- مریل استریپ (Meryl Streep) : پای ثابت اسکار هر سال که اگر یکسال دور از این مراسم باشد جای خالی اش حسابی حس می شود،مطابق هرسال، اینبار نیز با فیلمی با عنوان « در میان جنگل » به سینماها آمده.نقش آفرینی مثل همیشه عالی استریپ، او را قطعا نامزد دریافت اسکار خواهد کرد. شاید اگر استریپ تا این حد نامزدی و دریافت اسکار نداشت، می شد حتی یکی از گزینه های اصلی دریافت جایزه اسکار بهتری بازیگر نقش مکمل زن در اسکار 2015 باشد.

o-PATRICIA-ARQUETTE-570

1- پاتریشیا آرکوئتا (Patricia Arquette) : آرکوئتا امسال سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و موفق شد نظر مثبت بیشتر رسانه های نوشتاری و تصویری را بابت حضورش در فیلم « پسربچگی » جلب کند. می توان گفت که آرکوئتا در فیلم « پسربچگی » فقط نقش بازی نکرده بلکه در طی مدت 12 سال یک زندگی مادرانه واقعی را به تصویر کشیده است که باعث می شود شاستگی بیشتری برای کسب اسکار داشته باشد.

 

میثم کریمی

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگیرد قانونی می شود.

به جامعه مجازی سایت مووی مگ بپیوندید و دوستان سینمایی جدید پیدا کنید!          

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها