صفحه اصلی > گزارش ویژه : معرفی مهمترین فیلمهایی که در سال 2015 اکران خواهند شد ( قسمت دوم )

معرفی مهمترین فیلمهایی که در سال 2015 اکران خواهند شد ( قسمت دوم )

atawe2

آغاز سال 2015 برای اهالی سینما سال خوش یمنی پیش بینی می شود چراکه در این سال قرار هست تقریبا برای هر سلیقه ای ، اثری شاخص به نمایش درآید. در این گزارش سعی کرده ایم به اختصار به معرفی مهمترین آثاری که قرار هست در سال 2015 به نمایش درآیند اشاره ای داشته باشیم تا شما نیز با فیلمهای مهمی که قرار هست در سال 2015 به نمایش درآید بیشتر آشنا شوید.

جنگ ستارگان 7 : بیداری قدرت ها (Star Wars: Episode VII – The Force Awakens ) : احتمالا با اکران قسمت جدید « جنگ ستارگان » گیشه های سینما شاهد جابجایی رکوردهای مختلفی خواهند بود. مجموعه فیلمهای « جنگ ستارگان » تابحال بیش از 4 میلیارد دلار فروش در سطح جهانی داشته اند ( البته با توجه به قیمت بلیط سینما در سالهای گذشته ) و اکران « بیداری قدرت ها » می تواند فرصت مناسبی باشد برای اینکه دید آیا « جنگ ستارگان » کماکان پس از گذشت نزدیک به نیم قرن از ساخته شدنش، می تواند همچنان فاتح گیشه ها باشد یا که خیر.

در « جنگ ستارگان 7 : بیداری قدرت ها » که جی جی آبرامز آن را کارگردانی کرده، هریسون فرود، کری فیشر، اندیس سرکیس، اسکار آیزاک و لوپیتا نیونگ ایفای نقش کرده اند.

53425l

چهار شگفت انگیز (The Fantastic Four ) : سری فیلمهای « چهار شگفت انگیز » به جز قسمت اول، آثار خیلی موفقی بر پرده سینما نبودند و به همین دلیل ساخت ادامه برای این سری از فیلمها در هاله ای از ابهام قرار گرفت تا اینکه اعلام شد قسمت جدید و احیا شده این مجموعه در سال 2015 به اکران درخواهد آمد؛ آن هم با بازیگرانی که بطور کامل تغییر کرده اند. به نظر می رسد که خانه تکانی اساسی سازندگان « چهار شگفت انگیز » بتواند نوید یک روند جدید در این مجموعه باشد و باید منتظر ماند و دید که آیا این تغییرات می تواند به موفقیت « چهار شگفت انگیز » در گیشه کمک کنند یا که خیر.

در قسمت جدید « چهار شگفت انگیز » که جاش ترنک آن را کارگردانی کرده، کیت مارا، مایلز تلر، توبی کبل ، جیمی بل و مایکل بی جوردن ایفای نقش کرده اند.

 565c4343e6d732359b1

ماموریت غیرممکن 5 (Mission: Impossible 5) : تام کروز بار دیگر در نقش اتان هانت در فیلم « ماموریت غیرممکن » در سال 2015 به سینماها خواهد آمد. فیلمی که انتظار می رود پس از موفقیت های قسمت قبل یعنی « پروتکل اشباح » بتواند به فروشی خیره کننده دست پیدا کند. باید منتظر ماند و دید آیا تام کروز و فیلم مطبوعش، می توانند در سال 2015 ثابت کنند که تماشگران همچنان برای دیدن آنها با هم بر روی پرده سینما پول پرداخت می کنند یا خیر.

« ماموریت غیرممکن 5 » که تا زمان ارسال این مقاله خلاصه داستانی برای آن ذکر نشده را کریستوفر مکیوری کارگردانی کرده و تام کروز، جرمی رینر، پائولا پاتون، ربکا فرگوسن و سایمون پگ در آن ایفای نقش کرده اند.

leonardo dicaprio alejandro 345lez

بازگشته (The Revenant ) : آخرین فیلم به نمایش در آمده از آلخاندرو گنزالس ایناریتو به نام « مرد پرنده » به خوبی توانست نظر مساعد مخاطبین و منتقدان را بدست بیاورد اما این پایان کار نیست چراکه وی در سال 2015 با فیلم « بازگشته » به سینماها بازخواهد گشت تا روند موفقیت هایش را تداوم بخشیده باشد.

« بازگشته » درباره گروهی از شکارچیان است که در جریان یک سفر شکاری، یکی از اعضای این گروه توسط یک خرس گریزلی مورد حمله قرار میگیرد و پس از آن به حال خود رها می شود تا بمیرد اما وی به سختی زنده می ماند و برای گرفتن انتقام از کسانی که به او خیانت کردند باز می گردد.

در « بازگشته » لئوناردو دیکاپریو، تام هاردی، ویل پولتر و دامنال گلیسن حضور دارند.

macb1 la23

مکبث (Macbeth ) : سال 2015 برای دوستداران ادبیات هم سال بدی نخواهد بود چراکه در این سال روایتی از داستان مبکث نوشته ویلیام شکسپیر نیز به سینماها خواهد آمد تا طرفداران شکسپیر هم در سال 2015 سهمی در سینما داشته باشند.

در جدیدترین روایت از « مکبث » که جاستین کارزل آن را کارگردانی کرده، مایکل فاسبندر در نقش مکبث ظاهر شده و ماریون کاتیلارد هم نقش بانوی مکبث را بر عهده دارد.

4568513454

پروژه ای بدون نام ذرباره جنگ سرد : فیلم جدید استیون اسپیلبرگ که تا لحظه تنظیم این مقاله نامی برای آن ذکر نشده ( البته در برخی منابع با عنوان « St James Place » خطاب شده ) ، یکی دیگر از فیلمهای مورد انتظاری است که قرار است در سال 2015 به سینما بیاید.

داستان فیلم جدید اسپیلبرگ درباره حقوقدانی است که در جریان جنگ سرد درگیر مسائلی سیاسی می گردد.

در فیلم جدید استیون اسپیلبرگ، تام هنکس در نقش اصلی حضور دارد و در کنار او بازیگرانی از جمله اِمی ریان، ایو هوسون و آلن الدا حضور دارند.

nin344444

مینیون ها (Minions ) : مینیون های محبوب انیمیشن « من نفرت انگیز » بالاخره صاحب اثری مستقل شدند و می توانند اولین حضور رسمی شان در سینما را در سال 2015 جشن بگیرند. این شخصیت ها که به اذعان بسیاری، از شخصیت های اصلی فیلم « من نفرت انگیز » به مراتب جذاب تر بودند و در واقع می توان گفت دلیل اصلی فروش این سری نیز بودند، در سال 2015 با فیلمی با عنوان « مینیون ها » که تماماً به خودشان اختصاص دارند به سینما خواهند آمد و به احتمال فراوان به فروش قابل توجهی هم در گیشه دست خواهند یافت.

fgo43j33

پنجاه سایه خاکستری (Fifty Shades Of Grey ) : اقتباس سینمایی از رمان مشهور و پرفروش ای. ال. جیمز نیز یکی دیگر از آثاری است که احتمالاً در سال 2015 تماشاگران بسیاری را به سینما خواهد کشاند. رمان اصلی یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین های جهان در سال 2012 بود و پیش بینی می شود برگردان سینمایی این اثر هم با استقبال بسیار خوبی مواجه شود .

داستان فیلم درباره دختر دانشجوی جوانی به نام آناستازیا است که پس از آشنایی با یک کارآفرین به نام کریستین گری، اتفاقات مختلفی را تجربه می کند.

در « پنجاه سایه خاکستری » که سم تیلور – جانسون آن را کارگردانی کرده ، جرمی درنان در نقش کریستین گری و داکوتا جانسون در نقش آناستازیا ایفای نقش کرده اند.

ted 2 re455lease date

تد 2 ( Ted 2 ) : قسمت اول « تد 2 » خیلی زود تبدبل به یکی از محبوب ترین کمدی های سال شد و چهره شخصیت اصلی خرس داستان تبدیل به بِرندی مشهور شد که اخیرا در تلویزیون کشور خودمان هم می توان رد پایش را جستجو کرد! قسمت دوم فیلم « تد » در سال 2015 به سینما می آید و خب، بهرحال اثری است که طرفداران خودش را دارد و بسیاری منتظر اکران قسمت دوم این فیلم هستند.

در قسمت دوم « تد » که باز هم ست مک فارلن آن را کارگردانی کرده، خودش در نقش تد صداپیشگی کرده و در کنار او مارک والبرگ، لیام نیسن، آماندا سیفرید و مورگان فریمن ایفای نقش کرده اند.

5435rl

هتل ترانسلوانیا 2 (Hotel Transylvania 2 ) :قسمت دوم انیمیشن پر فروش و جذاب « هتل ترانسلوانیا » نیز یکی دیگر از آثار سینمایی مورد انتظار در سال 2015 خواهند بود. قسمت اول این انیمیشن علی رغم بودجه و هزینه نه چندان زیادی که صرف ساختش شده بود، به فروش بسیار خوبی در سینما دست پیدا کرد و ساخت قسمت دوم آن به نوعی توسط تهیه کنندگانش واجب شد! باید دید که آیا قسمت دوم این انیمیشن می تواند موفقیت های قسمت اول را تکرار کند یا خیر

 

منتقد : میثم کریمی

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگیرد قانونی می شود.

به جامعه مجازی سایت مووی مگ بپیوندید و دوستان سینمایی جدید پیدا کنید!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها