صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : از فیلم « داره صبح میشه » رونمایی شد

از فیلم « داره صبح میشه » رونمایی شد

34

رویا نونهالي در برنامه رونمایی از فیلم «داره صبح میشه» حضور یافت و در خصوص همكاري با یلدا جبلي به عنوان فيلمساز اولي كه در جشنواره امسال حضور دارد، گفت: به دعوت مريم بهاري با خانم جبلی قرار گذاشتم. به علت مشغله زياد در آن دوران مردد بودم كه كار را قبول كنم يا نه، اما بعد از صحبت با او متوجه خوب بودن كار شدم و ديگر نتوانستم به او نه بگويم.

به گزارش مووی مگ به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی سی و سومین جشنواره فیلم فجر، رویا نونهالي بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: اين روزها در فيلم‌هايي از كارگردانان بزرگ (از نظر منتقدان و تعداد جوايز) بازي مي‌كنيم ولي متاسفانه آنچه كه در نهايت روي پرده و تمام شدن فيلم مي‌بينيم با تصوري كه از قبل وجود داشته، بسيار متفاوت است.

پس از پخش آنونس «داره صبح ميشه» الهه حصاري ديگر بازيگر جوان اين فيلم كه نقش روبه‌روي اميرحسين آرمان را بازي مي‌كند، گفت: در اين فيلم نقش گلي، دختري را ايفا مي‌كنم كه شب قبل از ازدواج رسمي‌اش اتفاقاتي برايش مي‌افتد. معتقدم حضورم در اين فيلم تجربه خوبي در كارنامه كاري‌ام خواهد بود. پس از صحبت با يلدا جبلي و توضيحات او درباره نقشم، متوجه شدم كه انرژي خوبي قرار است ميان‌مان تبادل شود. از اعتماد او براي سپردن اين نقش به من با وجود سختي‌اش سپاسگذارم.

حصاري از تجربه خوب همكاري با خلعتبري ابراز خرسندي كرد و اظهار كرد: آقاي خلتعبري به علت تواضع و فروتني خاصش سبب دلگرمي و آرامش گروه مي‌شد و در هر كاري كه حس مي‌كرد نياز به كمكش وجود دارد، دريغ نمي‌كرد.

نونهالي اظهار كرد: اين فيلم به تماشاگر باحوصله نياز دارد كه در دنياي امروز بسيار كم‌اند. آدم‌هايي كه دنبال كارهاي ويژه بروند. «داره صبح ميشه» فيلمي است كه مخاطب خاص دارد اما در كنار آن مخاطب عام را هم جذب مي‌كند.

در ادامه حصاري اظهار كرد: بازي در اين فيلم و در مقابل اميرحسين آرمان برايم تجربه خيلي خوبي بود. يكي از بهترين لوكيشن‌هاي فيلم مربوط به اپيزود ما بود و من خدا را شكر مي‌كنم و لحظه شماري مي‌كنم براي اينكه فيلم را ببينم.

نونهالي عنوان كرد: چيزي كه مرا براي بازي در اين فيلم ترغيب مي‌كرد، انرژي فردين خلعتبري و يلدا جبلي بود. هر كس اين فيلم را ببيند از اين پس فيلم‌هاي جبلي را دنبال خواهد كرد.

در پايان حصاري به عنوان جمله تبليغاتي گفت: «داره صبح ميشه» يكي از فيلم‌هايي است كه تمام مخاطبان را جذب مي‌كند. بازي‌هاي متفاوت و قصه فيلم كه درباره قضاوت، تصميم و عشق است كه در اين روزها كمرنگ شده است. با عشق دعوتتان مي‌كنم اين فيلم پر از عشق را ببينيد.

در پايان رويا نونهالي جمله «هر وقت چيزي را داري و باز دلت برايش بتپد، آن عشق است.» را به عنوان شعار فيلم مطرح كرد و از پوستر فيلم نيز رونمايي كرد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها