صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : تصویربرداری فیلم جدید دیکاپریو به نیمه راه رسید

تصویربرداری فیلم جدید دیکاپریو به نیمه راه رسید

2 1 2015127135240

با رسیدن فیلمبرداری «بازگشته» به نیمه راه، اولین عکس‌های این اکشن وسترن لئوناردو دی کاپریو منتشر شد.

به گزارش مووی مگ به نقل از فارس، کلید فیلم برداری فیلم حدود دو هفته قبل در نزدیکی مرز کانادا زده شده بود. آلخاندرو گونزالس ایناریتو فیلمساز مکزیکی تبار سینما، کارگردان این درام انتقام جویانه است. داستان فیلم در سال 1820 اتفاق می افتد.

دی کاپریو در این فیلم، در نقش مردی به نام هیو گلاس بازی می‌کند، که در نزدیکی مرز به کار شکار خرس مشغول است. او از پوست این حیوان برای درست کردن پالتو استفاده می‌کند. زمانی که او توسط یک خرس زخمی می‌شود، امکان بازگشت به محل زندگی‌اش را پیدا نمی‌کند. مردانی که هیو را پیدا می‌کنند، پس از سرقت دارایی‌اش وی را رها می‌کنند تا بمیرد. اما هیو زنده مانده و در صدد انتقام گرفتن برمی آید.

تام هاردی، ویل پولتر و دامنهال گلسن هم در «بازگشته» بازی دارند. فیلم برداری این درام وسترن تا یک ماه دیگر ادامه خواهد داشت. فیلمنامه اقتباسی فیلم را ایناریتو براساس داستان نوول پرخوانده‌ای به همین نام اثر مایکل پونکه نوشته است.

بعد از «پدرسوخته های لعنتی» و «گرگ وال استریت» در سال های 2012 و 2013، این فیلم سومین نقش منفی دی کاپریو جلوی دوربین سینماست. وی در «بازگشته» یک کاراکتر خاکستری غیرمتعارف را بازی و تجربه می‌کند.

«بازگشته» با هزینه تولید 60 میلیون دلاری ساخته می‌شود و برای هشتم ژانویه 2016 روی پرده سینماها خواهد رفت. شرکت مستقل فیلمسازی نیورجنسی پیکچرز تهیه کننده فیلم است.

ایناریتو امسال برای «بیردمن/مرد پرنده‌ای» مورد توجه منتقدان سینمایی و مراسم‌های جوایز سینمایی قرار گرفته است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها