صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : برد پیت بازیگر فیلم جدید آنجلینا جولی شد

برد پیت بازیگر فیلم جدید آنجلینا جولی شد

2 1 201512918627

برد پیت سوپراستار سینمای هالیوود برای بازی در فیلم جدید همسرش «آنجلینا جولی» مذاکره می‌کند.

به گزارش مووی مگ به نقل از ایسنا، برد پیت قرار است در فیلم درام «آفریقا» ‌به کارگردانی آنجلینا جولی ایفای نقش کند.

«اریک راث» فیلمنامه‌نویس فیلم برنده اسکار «فارست گامپ» متن فیلمنامه «آفریقا» را به نگارش درمی‌آورد. جولی و پیت زوج سینمایی هالیوود، پیش از این در فیلم‌های «آقا و خانم اسمیت» و «کنار دریا» با هم همکاری داشته‌اند.

فیلم «آفریقا» درباره درگیری یک باستان‌شناس با نام «ریچارد لیکی» با قاچاقچیان عاج است که زندگی فیل‌های آفریقایی را به مخاطره انداخته‌اند.

پیت سال گذشته برای تهیه‌کنندگی فیلم «دوازده سال بردگی» موفق به کسب جایزه اسکار شد، فیلمی که البته نقش کوتاهی را نیز در آن ایفا کرده بود.

کمپانی فیلمسازی «اسکای دنس» به همراه «آنجلینا جولی»، «دانا گلدبرگ‌» و «جان پیترز‌» تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده خواهند داشت.

به گزارش دیجیتال اسپای، جولی درباره ساخت این فیلم اظهار کرد: در زندگی‌ام همواره ارتباط عمیقی با آفریقا و فرهنگ آن داشته‌ام و به همین دلیل مجذوب فیلمنامه زیبای «اریک راث» درباره درگیری خشونت‌آمیز یک مرد با شکارچیان فیل شدم که نسبت به دنیای اطراف خود احساس مسئولیت عمیقی دارد.

آنجلینا جولی هم‌اکنون سرگرم مراحل تولید فیلم «کنار دریا» براساس فیلمنامه‌ای اصلی از خودش است و در آن در کنار «برد پیت»، «ملانی لورنت» و «ینل آرستروپ» ایفای نقش نیز خواهد کرد.

جولی اولین تجربه کارگردانی خود را در سال 2011 با فیلم «در سرزمین خون و عسل» تجربه کرد و اخیرا فیلم «شکست‌نخورده» را کارگردانی کرده که در کریسمس امسال اکران شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها