صفحه اصلی > زرین سینمایی هفته : از حرکات عجیب حامد بهداد در نشست خبری تا عدم کمک اهالی سینما برای آزادی یک بازیگر / زرین سینمایی هفته ( شماره 64)

از حرکات عجیب حامد بهداد در نشست خبری تا عدم کمک اهالی سینما برای آزادی یک بازیگر / زرین سینمایی هفته ( شماره 64)

12444

68466در هفته ای که گزیه لوح زرین بگیر نداشته ایم، اولین تمشک زرین این هفته را به حامد بهداد تقدیم می کنیم که در نشست خبری فیلم « خانه دختر » حرکات عجیب و غریبی از خود به نمایش گذاشت که کلا این نشست را از حالت جدی خارج کرد!

بامزه بودن و شوخی کردن در نشست خبری، در همه جای دنیا باب است و ما مخالف شوخی های اینچنینی نیستیم اما بهداد تا حدودی مرز این شوخی و حرکات را رد کرد و حتی باعث شد که تمام آنچه که از نشست خبری فیلم « خانه دختر » به جا بماند، تصاویر او در حالات عجیب و غریب باشد!

از این رو ، به دلیل آنچه که « زیادی بامزه بازی درآوردن » می نامیم، تمشک زرینی را تقدیم حامد بهداد عزیز می کنیم که می گویند بازی اش در فیلم « خانه دختر » تماشایی از آب درآمده.

at3444i

68466در هفته ای که گذشت خبردار شدیم جواد گلپایگانی که سالها پیش در مجموعه « آتقی » بازی می کرد پس از 14 سال که به دلیل بدهی در زندان به سر می برد، آزاد شده است. این خبر باعث خوشحالی است اما بخش تمشک بگیر قضیه اینجاست که یکی از اعضای خانواده جواد گلپایگانی در یک مصاحبه گفته که هیچکدام از اهالی سینما کوچکترین کمکی برای آزادی او نداشته اند و فقط اهالی خیر شهرستان گلپایگان با کمک های خود شرایط آزادی او را مهیا کرده اند.

از این رو، به دلیل آنچه که « بی معرفتی اهالی سینما » می نامیم، تمشک زرینی را به اهالی سینما تقدیم میکنیم که اصولا خیلی پیش نمی آید هوای هم صنف هایشان را داشته باشند. صد رحمت به صاحب اینجا که منو از بخش اخبار پرت کرد بیرون اما یه ستون بهم داد که از غصه دق نکنم!!

775623

68466آقا باز این جشنواره فیلم فجر شروع شده و بی نظمی های همیشگی هم همراه خودش آورد. یکی از آخرین بی نظمی های این جشنواره مربوط به نمایش فیلم « قول » بود که نشست خبری فیلم به دلیل عدم حضور کارگردان لغو شد و زمانی که از وی دلیل حضور نیافتنش را پرسیدند گفت :« دیر به من خبر دادند که زمان نمایش فیلمم تغییر کرده و منم نرسیدم که بیام! »

از این رو، به دلیل آنچه که « بی نظمی و بی برنامه گی در مهمترین جشنواره سینمایی مملکت » می نامیم، تمشک زرینی را تقدیم دست اندرکاران جشنواره فیلم فجر می کنیم و امیدوار می مانیم تا ببینیم آیا روزی هم می آید که شاهد برگزاری کم نقص این جشنواره باشیم یا خیر.

 

ذره بین

* شما می توانید گزینه های ” لوح زرین بگیر یا تمشک بگیر” سینمایی یا تلویزیونی تان را به ما معرفی کنید تا آنها را در همین بخش معرفی کرده و جوایزشان را تقدیمشان کنیم!

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگیرد قانونی می شود.

به جامعه مجازی سایت مووی مگ بپیوندید و دوستان سینمایی جدید پیدا کنید!          

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها