صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : « شکارچیان شبح » پس از 32 سال با کادر بازیگران زن بازسازی می شود

« شکارچیان شبح » پس از 32 سال با کادر بازیگران زن بازسازی می شود

13931108142814291905224

فیلم کمدی فانتزی «شکارچیان شبح» پس از ۳۲ سال با کادر بازیگرانی که همه زن هستند، بازسازی می‌شود.

به‌ گزارش مووی مگ به نقل از آنا، فیلم «شکارچیان شبح» (Ghostbusters) محصول 1984 که بازیگران نقش اصلی آن مرد بودند، با حضور بازیگران زن در نقش‌های اصلی بازسازی می‌شود.

ورایتی روز چهارشنبه گزارش داد که کریستن ویگ، ملیسا مک‌کارتی، کیت مک‌کینن و لزلی جونز قرار است در فیلم جدید «شکارچیان شبح» بازی کنند و تاریخ اکران این فیلم نیز از هم‌اکنون تعیین شده است. نسخه بازسازی شده «شکارچیان شبح» قرار است در تاریخ 22 ژوئیه 2016 (31 تیر 1395) به روی پرده برود.

فیلم‌نامه «شکارچیان شبح» نسخه 2016 را پل فیگ می‌نویسد و خود این فیلم را کارگردانی می کند. فیگ پیش از این به‌عنوان کارگردان کمدی‌هایی مانند «ساقدوش‌های عروس» (Bridesmaids) و «تب‌و‌تاب» (The Heat) با ملیسا مک‌کارتی و کریستن ویگ بازیگر (و همچنین فیلم‌نامه‌نویس «ساقدوش‌های عروس») کار کرده است.

در نسخه اصلی «شکارچیان شبح» به کارگردانی ایوان ریتمن که در سال 1984 ساخته شد، بیل موری، دن اکروید و هرولد رَمیس در نقش سه استاد بیکار شده فراروان‌شناسی گروهی به نام «شکارچیان شبح» شکل می‌دادند که با موجودات فراطبیعی مزاحم مبارزه کنند. خانم سیگورنی ویور نیز در این فیلم بازی می‌‌کرد. بازیگران زن، نقش اعضای گروه «شکارچیان شبح» نسخه جدید را بازی می‌کنند.

کریستین ویگ متولد 1973 در نیویورک از سال 2003 بازی در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی را شروع کرده و در فیلم‌هایی مانند «دوستان بچه‌دار»، «ساقدوش‌های عروس» و «زندگی خصوصی والتر میتی» بازی کرده است. ملیسا مک‌کارتی متولد 1970 در ایلینویز از 1997 وارد حرفه بازیگری شده و پس از «ساقدوش‌های عروس» که او را در سال 2012 نامزد جایزه اسکار بازیگری نقش مکمل کرد، بازیگر کمدی‌‌هایی مانند «دزد هویت»، «تب‌و‌تاب»، «خماری قسمت سوم» «تَمی» و «سنت وینسنت» بوده است. کیت مک‌کینن متولد 1984 در نیویورک بیشتر بازیگر مجموعه‌های تلویزیونی کمدی مانند «برنامه زنده شنبه‌شب» است و لزلی جونز متولد 1967 در ممفیس تنسی نیز کمدین برنامه «زنده شنبه‌شب» و همچنین فیلم‌های کمدی مانند «پنج‌تای برتر» است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها