صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : وال کيلمر در بیمارستان بستری شد

وال کيلمر در بیمارستان بستری شد

2 1 2015242192

وال کيلمر بازيگري که به خاطر ايفاي نقش در فيلم هايي چون «بتمن براي هميشه» و «درها» معروف است، به دليلي که خودش آن را يک عارضه خوانده است، در بيمارستاني در لس آنجلس بستري شد.

به گزارش مووی مگ به نقل از بانی فیلم، اين بازيگر 55 ساله که در سينما و تئاتر تجربه کار دارد، بعد از انتشار اولين گزارش ها در مورد بيماري احتمالي وي، در صفحه فيسبوک خود ضمن تشکر از هواداران خود تاکيد کرد که وي تومور ندارد، پيشتر رسانه ها گفته بودند وي به دليل جراحي يک تومور در بيمارستان بستري شده است.

وال کيلمر در نامه خود به هوادارانش نوشت: من فقط دچار يک عارضه شدم که پزشکان تشخيص دادند بهتر است با انجام يک سري آزمايش در مورد بيماري من تصميم گيري کنند.

وال کيلمر که پيرو آئين سانيتيت است، از هوادارنش خواسته است فقط براي سلامتي او دعا کنند، طبق اعتقادات مسيحيان سانيتولوژي، معتقدان زماني که بيمار ميشوند، به جاي مراجعه به پزشک و درمان هاي پزشکي، بايد به دعا و راز و نياز با خداوند براي شفاي عاجل خود دعا کنند.

وال کيلمر در پايان نامه خود ضمن تاکيد بر اينکه اميدوار است زودتر از بيمارستان مرخص شود، براي هوادارنش طلب سعادت کرد و از آنان خواست نگران نباشند.

با اين حال سخنگوي دفتر وال کيلمر اعلام کرده است که آنها بايد منتظر جواب آزمايش ها بمانند. زيرا هنوز خطر ابتلا به يک تومور وجود دارد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها