صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : هیو جمن در قسمت سوم « ولوورین » حضور خواهد داشت

هیو جمن در قسمت سوم « ولوورین » حضور خواهد داشت

2 1 2015217211626

هر چند سال 2016 سال مردان ايکس خوانده شده و قرار است در اين سال مردان ايکس با فيلمهاي «Dead pool»، «Gambit» و «مردان ايکس: آخرالزمان» سينماها را به فتح خود در آورند اما يقيناً سال 2017 سال ولورين خواهد بود.

به گزارش مووی مگ به نقل از بانی فیلم، خبرها حاکي است سومين فيلم از سري فيلمهاي ولورين قرار است سال 2017 اکران شود، گفت و گوها با هيوجکمن هم که نقش اول اين فيلم را دارد، آغاز شده است. البته هيوجکمن در گفت و گو با خبرنگاران گفته است که وي درباره صحبت و مذاکره براي هر دو پروژه «مردان ايکس: آخرالزمان» و همچنين «ولورين» است که در هر دو پروژه پاتريک استوارت نيز حضور دارد. پاتريک استوارت هم اين خبر را تاييد کرده و درباره حضورش در «ولورين 3» گفته است: واقعاً از شنيدن اين خبر که با هيوجکمن در ولورين، همبازي ميشوم، خوشحال و هيجان زده هستم. واقعاً جالب است که ولورين و پروفسور خاوير کنار هم قرار بگيرند.

هر چند هنوز چيزي از داستان «ولورين3» افشا نشده ولي ظاهراً اين موجود قرار است در جديدترين فيلم اين سري با يک سري از موجودات مردان ايکس کنار هم ديده شوند.

در «مردان ايکس: آخرالزمان» پاتريک استوارت در قالب دکتر خاوير بايد با دوران پيري خود مواجه ميشد و در تقابل با مگنتو (ايان مک کلن) قرار ميگرفت.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها