صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : شباهت عجیب کمدین اهل چک به جیم کری و دردسرهای حضور او در جشنواره فیلم چک

شباهت عجیب کمدین اهل چک به جیم کری و دردسرهای حضور او در جشنواره فیلم چک

6799793

جیم کری که اولین فیلم او «سارق چهره» نام داشت، در طول دوران حرفه‌ای خود به عنوان یک بازیگر با چهره‌ها و صداهای مختلف ظاهر شده و تعجب همگان را برانگیخته است. اما حتی خود او هم درست یک شب مانده به اسکار متعجب شد، وقتی متوجه شد یک کمدین به جای او در جشنواره فیلم جمهوری چک حاضر شده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از بانی فیلم، ظاهراً این کمدین آنقدر در کار خود مهارت داشته که هیچ کس متوجه نشده که او جیم کری نیست. برگزار کنندگان مراسم نیز اصرار می‌کردند که میزبان بازیگر فیلم‌های «ماسک»، «رامب و دامبر» و درام «نمایش ترومن» هستند. اما بعد مشخص شد که اشتباه کرده‌اند. البته جیم کری واقعي در این جشنواره حضور داشت. اما روی سن نرفت. زیرا اصلا کسی از او دعوت نکرده بود که بخواهد روی سن برود و نمایش اجرا کند. مجریان برنامه نیز تاکید کردند اشتباه آنها نیز به همین دلیل بود. زیرا می‌دانستند جیم کری در جشنواره حضور دارد اما نمی‌دانستند قرار است برنامه‌ای هم داشته باشد یا نه.

مخاطبانی هم که چه در برنامه حضور داشتند چه پای تلویزیون نشسته و برنامه را تماشا می‌کردند، از دیدن مردی که در قد و قامت جیم کری با لباس رسمی از یک گوشه سن وارد شد و در حالی که یک استوانه مخصوص آتش بازی در دستش بود از مقابل همه گذشت و بدون حتی یک کلمه سخن گفتن از سوی دیگر سن خارج شد، شگفت زده شدند. برخی از مخاطبان گفتند تصور کردند این بخشی از تبلیغات جیم کری برای فیلم بعدی‌اش است. اما احتمالاً هیچ کس به اندازه خود جیم کری متعجب نشده بود.

شما می توانید ویدئوی این اتفاق را در زیر مشاهده نمائید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها