صفحه اصلی > زرین سینمایی هفته : از هک حساب شبکه اجتماعی ارسلان قاسمی و انتشار تصاویر خصوصی او تا دعوا امیر تتلو و بهنوش بختیاری در اینستاگرام! / زرین سینمایی هفته ( شماره 68 )

از هک حساب شبکه اجتماعی ارسلان قاسمی و انتشار تصاویر خصوصی او تا دعوا امیر تتلو و بهنوش بختیاری در اینستاگرام! / زرین سینمایی هفته ( شماره 68 )

635610824869102682

Zarinدر هفته ای که گذشت نودمین سالروز تولد پل نیومدن فقید بود. به همین خاطر تعدادی از بازیگران مشهور هالیوود از جمله جورج کلونی، تام هنکس و مریل استریپ به میان کودکان بیمار تحت حمایت بنیاد خیریه‌ ای که نیومن در سال 1998 تاسیس کرده بود رفتند و کلی برنامه اجرا کردند تا کمکی به این عزیزان کرده باشند.

از این رو، به دلیل آنچه که « نوع دوستی و انجام کار خیر » می نامیم، لوح زرینی را به بازیگرانی که در این مراسم حضور داشتند تقدیم می کنیم و امیدواریم که یک در دنیا ، هزار در آخرت نصیبشان شود.

شما می توانید تصاویر حضور این هنرمندان را در اینجا ببینید.

lupita66

68466هفته پیش تمشک زرینی را به دزد از خدا بی خبری که لباس لوپیتا نیونگو را کِش رفته بود تقدیم کردیم. در این هفته هم بار دیگر قراره که یک تمشک زرین به این جریان تقدیم کنیم اما اینبار نه به دزد ماجرا، بلکه به طراحان این لباس که عالم و آدم و رسانه ها را سر کار گذاشته اند!

قضیه از این قرار است که دزدی که لباسهای لوپیتا را دزدیده بود، دوباره لباس ها را به محلی که از آن دزدی کرده بود بازگرداند و پیغامی هم برای پذیرش هتل ارسال کرد با این مضمون که :« من لباسها را به دلیل مرواریدهای با ارزشش دزدیده بودم که بفروشم و به پول برسم اما اوجا که بردم ” مالخر ” گفت که این مرواریدها تقلبی هست و مفت نمی ارزه! برای همین لباس ها رو پس آوردم؛ ارزونی خودتون! »

از این رو، به دلیل آنچه که « سر کار گذاشتن بینندگان تلویزیونی اسکار با گفتن صد باره جمله : « این لباس صد و پنجاه هزار دلار خرجش شده » می نامیم، تمشک زرینی را اینبار نه به آقا دزده که هفته پیش تمشکش را گرفت، بلکه به طراحان لباس تقدیم میکنیم که دروغ گفتند و کل دنیا را سر کار گذاشتند و آخر سر هم همه چیزشان تقلبی بود!

6799793

68466بعضی مواقع اتفاقاتی در نقاط مختلف دنیا رخ می دهد که باعث می شود به این نکته باور داشته باشیم که می شود در یک فستیوال سینمایی هم اتفاقات عجیب تر از آنچه که معمولا در جشنواره فیلم فجر خودمان رخ می دهد شاهد باشیم!

در هفته ای که گذشت در یک جشنواره سینمایی که در کشور چک برگزار می شد، مجری برنامه جیم کری را فراخواند تا به روی صحنه بیاید اما فرد دیگری که شبیه جیم کری بود روی صحنه آمد و کمی در و دیوار را نگاه کرد و آخرش هم برگشت رفت پائین بدون اینکه حرفی بزند!

بعد از این جریان معلوم شد که جیم کری اصلا روی صحنه نیومده و مجریان هم خودشان خبر نداشته اند که چه خبر هست و کلا آقا شیر تو شیری بود واسه خودش!

شما می توانید اینجا ویدئوی این لحظه را مشاهده کنید.

از این رو، به دلیل آنچه که « بی برنامگی چکی » می نامیم، تمشک زرینی ر ا به برگزار کنندگان جشنواره فیلمی که در چک برگزار شد اهدا میکنیم و امیدواریم که دفعه بعد دیگه اینطوری غافلگیرمان نکنند!

1425321351

68466در این هفته یک هکری پیدا شد که اینبار به آی کلود و اینا حمله نکرد، بلکه بازیگران داخلی خودمان را هدف قرار داد و موفق شد که ظاهرا اکانت اینستاگرام ارسلان قاسمی را هک کند و تصاویر این بنده خدا را هم بدزدد و تازه تهدیدش هم بکند که بقیه عکسهایش را هم بزودی قرار خواهد خواهد داد و…

حالا فارغ از اینکه این هکر اعصاب نداشته و زده اکانت این ارسلان خان قاسمی راه هک کرده ، این وسط معلوم نیست که چرا ارسلان خان ظاهرا عکسهای باکمترین پارچه مورد استفاده قرار گرفته اش را در تلفن همراه همراهش ذخیره کرده که الان هکرخان تهدیدش کند که بزودی عکسها و مکالمه های بیشتری از او منتشر خواهد کرد.

بهرحال، به دلیل آنچه که « هک کردن حساب شبکه اجتماعی ملت و اخلال در زندگی آنلاین افراد » می نامیم، تمشک زرینی را به هکر مذکور تقدیم میکنیم و امیدواریم که بی خیال قضیه شوند و حداقل دیگه عکسهای اینجوری که ظاهرا تهدید کرده می گذارد را دیگر منتشر نکند!

8n45

68466در هفته ای که گذشت یک زد و خورد ملایم آنلاین هم داشتیم که اینبار بازیکنان دو طرف رینگ امیر مقصودلو ( ملقب به تتلو ) و سرکار خانم بهنوش بختیاری بودند.

خلاصه داستان این هست که خانم بختیاری می آیند و می گویند که موسیقی تتلو خوبه و این حرفها و تتلو هم کلی تشکر می کند. اما چند وقت بعد تتلو که می بینید تعداد فالورهای بهنوش بختیاری از او پیشی گرفته، در شبکه اجتماعی میگوید که همه اینها الکی و فیک هست و واقعی نیست تعداد این فالورها! بعدش هم خانم بختیاری پاسخ می دهد و این بگو مگو چند روزی خوراک رسانه ها می شود و…

از این رو، به دلیل آنچه که « بگو مگوی اینستایی از طرف دو چهره شناخته شده » می نامیم، تمشک زرینی را به هر دوی این افراد تقدیم می کنیم و امیدوار میمانیم که بی خیال این بگو و مگوهای اینستایی شوند و بیشتر از این به همدیگر تکه پرانی نکنند و اجازه ندهند ادب و احترام جایش را به کلمات زشت بدهد.

                                   

ذره بین

* شما می توانید گزینه های ” لوح زرین بگیر یا تمشک بگیر” سینمایی یا تلویزیونی تان را به ما معرفی کنید تا آنها را در همین بخش معرفی کرده و جوایزشان را تقدیمشان کنیم!

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگیرد قانونی می شود.

به جامعه مجازی سایت مووی مگ بپیوندید و دوستان سینمایی جدید پیدا کنید!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها