درباره ما

خلاء یک سایت سینمایی با تخصص در حوزه سینمای ایران و جهان با زبان پارسی، مدتها بود که در دنیای وب حس می شد. به این ترتیب گروهی از نویسندگان مجرب در حوزه سینما، در سایت Moviemag.ir گرد هم آمدند تا بتوانند این کمبود را تا حدود زیادی برطرف نمایند. هدف سایت Moviemag ، ایجاد مکانی صمیمی برای طرفداران سینمای ایران و جهان است تا بتوانند به راحتی در آن به اطلاعات سینمایی مورد نظرشان دسترسی پیدا کنند و همچنین دوستان سینمایی جدیدی نیز پیدا کنند.

بدون شک انتقادات و پیشنهادات شما ، راهگشای بسیاری از مشکلات خواهد بود و در همینجا از شما درخواست داریم تا هرچه آنچه که فکر می کنید سایت Moviemag به آن نیاز دارد را به ما اعلام نمائید تا بتوانیم روندی بهتر را برای اداره این مجموعه در پیش بگیریم.

در آخر باید باید این نکته را یادآوری کنیم که سایت Moviemag یک سایت کاملاً خصوصی بوده و به هیچ نهاد یا تشکیلاتی وابسته نیست. هدف این سایت ایجاد محیطی صمیمی برای آشنایی بیشتر و راحت تر پارسی زبانان با سینمای ایران و  جهان می باشد که در این راه با تاکید و احترام به فضای فرهنگی حاکم در ایران و حفظ اصالت فرهنگی و اخلاقیات حاکم بر جامعه به سوی هدف تعیین شده ، گام بر می دارد.

 

اعضای تحریریه سایت مووی مگ :

امیر گلسفیدی، رضا اقبالی، نازنین آفاق ، نیما بخت همت، پوریا دانایی ، آتوسا مهرآفرین ، نسترن واحدی، میثم کریمی

 

با تقدیم احترامات فراوان{jcomments off}

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها