صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : بازیگران فیلم جدید وودی آلن معرفی شدند

بازیگران فیلم جدید وودی آلن معرفی شدند

2 1 20131019153835

وودی آلن برای فیلم بعدی خود از بروس ویلیس بازیگر آثار اکشن، کریستن استوارت برنده جایزه سزار و جسی آیزنبرگ بازیگر «شبکه اجتماعی» بهره خواهد برد.

به گزارش مووی مگ به نقل از آنا، در فیلم بعدی وودی آلن که در تابستان آینده جلوی دوربین خواهد رفت، ترکیب غیرمعمولی از بازیگران برای آثار این فیلم‌ساز حضور خواهند داشت. به گزارش TheWrap در این فیلم که هنوز عنوانی برایش تعیین نشده است، کریستن استوارت، جسی آیزنبرگ و بروس ویلیس بازی خواهند کرد.

جسی آیزنبرگ البته سابقه همکاری با وودی آلن فیلم‌ساز را دارد و در سال 2012 در فیلم «تقدیم به رم با عشق» وودی آلن بازی کرده است،اما این اولین بار است که کریستین استوارت، بازیگر «کمپ اشعه ایکس»، «همچنان آلیس» و مجموعه «چکامه گرگ و میش» و برنده جایزه بازیگری سزار برای «ابرهای سیلز ماریا» در فیلمی از وودی آلن بازی می‌کند. بروس ویلیس بازیگر «جان سخت»، «حس ششم» و «عنصر پنجم» نیز برای اولین بار در یک وودی آلن حضور می‌یابد.

همکاران تهیه کننده معمول وودی آلن، لتی ارونسن، استیون تننباوم و ادوارد والسن این فیلم را تهیه خواهند کرد.

فیلم وودی آلن سومین مورد همکاری جسی آیزنبرگ و کریستن استوارت به عنوان بازیگران یک فیلم پس از «سرزمین ماجرا» محصول 2009 به کارگردانی گرِگ موتولا و فیلم کمدی اکشن «افراطی آمریکایی» به کارگردانی نیما نوریزاده است که اکنون در مرحله فنی پس از فیلم‌برداری قرار دارد.

وودی آلن که سال گذشته «جادو در مهتاب» را روی پرده فرستاده، به تازگی از فیلم‌برداری «مرد بی‌منطق» با بازی اما استون، یواکین فونیکس و پارکر پوزی فارغ شده است و فیلم را برای نمایش در اواخر ماه ژوئیه (ابتدای مردادماه آینده) آماده می‌کند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها