صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : ویدئوی سخنرانی عجیب جهانگیر الماسی درباره تاثیر سخنان سلحشور بر زندگی آنجلینا جولی! / آنجلینا جولی گفت از همسرم برد پیت می خواهم به ایران برود و سلحشور را کتک بزند!

ویدئوی سخنرانی عجیب جهانگیر الماسی درباره تاثیر سخنان سلحشور بر زندگی آنجلینا جولی! / آنجلینا جولی گفت از همسرم برد پیت می خواهم به ایران برود و سلحشور را کتک بزند!

zim6

جهانگیر الماسی در مراسم بزرگداشت ۳۳ سال فعالیت فرج‌الله سلحشور کارگردان سینما و کارگردان سریال « حضرت یوسف » که در محل خبرگزاری فارس برگزار شد به ذکر سخنانی در مورد سخنان سلحشور خطاب به هنرپیشه‌ی آمریکایی، آنجلینا جولی پرداخت. الماسی در این مراسم گفت : « صحبت‌های سلحشور درباره وضعیت بازیگران زن روی آنجلینا جولی تاثیر گذاشت و باعث شد که او حتی در بازی کردن در فیلم‌هایش تغییر نگاهی داشته باشد و از این جهت به سلحشور تبریک گفت. »

پس از این سخنان، جهانگیر الماسی در گفت‌وگو با «خبرآنلاین» در مورد سخنرانی اش اینچنین گفت :

« در خصوص خانم جولی تا جایی که یادم است واکنشش نسبت به سخنان سلحشور جالب بود چون ما خانواده او را می‌شناسم. پدر ایشان از بازیگران بسیار خوب سینما است و «کابوی نیمه شب» او از یادم نمی‌رود. بازی چند تن از نزدیکان ایشان در تئاتر برادوی را هم روی صحنه دیده‌ام و به هر حال با خانواده‌اش آشنایی دارم. ایشان در اثر صحبت‌های سلحشور عکس‌العمل تندی نشان دادند و همین باعث تحسین من شد چون دیدم یک زن دارد از شرافت خود دفاع می‌کند. او گفت من ممکن است که خودم نتوانم به ایران بیایم ولی از همسرم برد پیت خواهم خواست که به ایران بیاید و به شدت با سلحشور برخورد کند و حتی او را کتک هم بزند. به خصوص چون آن زمان باردار بودند من از این واکنش ایشان خیلی خوشم آمد چون یک نوع غیرت شرقی از خود نشان داد. به این هم بسنده نکرد و باز هم در این باره صحبت کرد. بعد هم اصلا فایل فعالیت‌های‌شان را عوض کردند و از بازیگری فاصله گرفتند و به سراغ فیلمسازی رفتند. حتی بعد از آن اتفاق در دو فیلم بد هم بازی کردند اما من دیدم که پوشش خود را رعایت کرده اند. »

شما می توانید ویدئوی این سخنرانی را در سایت مووی مگ مشاهده نمائید

منبع ویدئو: خبرگزاری فارس

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها