صفحه اصلی > زرین سینمایی هفته : از مصرف مواد مخدر توسط بازیگران سینمای ایران در پشت صحنه تا یادداشت انتقادی همسرِ مهناز افشار درباره محل تولد فرزندشان!/ زرین سینمایی هفته ( شماره 81)

از مصرف مواد مخدر توسط بازیگران سینمای ایران در پشت صحنه تا یادداشت انتقادی همسرِ مهناز افشار درباره محل تولد فرزندشان!/ زرین سینمایی هفته ( شماره 81)

11427234 844107965671205 503136723

Zarinدر هفته ای که گذشت مت دیلون، بازیگر 51 ساله هالیوود که با فیلم « تصادف » خوش درخشیده بود، در اردوگاه اقلیت مسلمان روهینگیا در میانمار حاضر شد و از این اردوگاه بازدید بعمل آورد. دیلون در حالی به دیدار از این اردوگاه و مسلمانان ساکن این منطقه رفته که اهالی این اردوگاه از حداقل امکانات شهرودی میانمار محروم هستند و در شرایط سختی زندگی خود را سپری می کنند. حضور دیلون در این منطقه علاوه بر جلب توجه رسانه های جهان ، کمک هایی را هم برای مردم این منطقه به همراه خواهد داشت.

از این رو، به دلیل آنچه که « فعالیت های خیرخواهانه بازیگر هالیوود » می نامیم، لوح زرینی را به مت دیلون تقدیم میکنیم و امیدواریم که جناب سلحشور دو فردای دیگه به دیلون نگوید که هرگز آدم نمی شود!

112335

68466در هفته ای که گذشت جناب آقای یاسین رامین که فرزند محمدعلی رامین می باشند، یادداشتی درباره حواشی اخیر درباره به دنیا آمدن فرزند مشترکش با سرکار خانم مهناز افشار منتشر کردند که درش کلی صحبت کرده و شاکی شده از اینکه ملت چرا گیر داده اند به اینکه فرزند مشترک این زوج باید در کشور خارجی متولد شود نه ایران! متن اصلی بلند هست اما بخشی از این متن جلب توجه کرده که اینجا برایتان می آورم :

«مهناز افشار” نه به آمریکا مهاجرت کرده است و نه اساسا فرزندی در آمریکا به دنیا آورده و نه هرگز برای خود یا فرزندش شناسنامه آمریکایی درخواست کرده است! دروغ گویی به منظور وارد کردن اتهامی چون “اقدام علیه منافع ملی”، ضدیت منتشر کنندگان با هویت انسانی خودشان است، پس تشریح اینکه حفظ صداقت در اطلاع رسانی مقدم برقضاوت افراد است، اطاله” درّ کلام” است؛ ومن به مخاطبان این سایتها صمیمانه پیشنهاد میکنم عمرگرانبهای خودشان را صرف کارهای مهمتری کنند واز لحظات حیاتشان لذت ببرند چرا که منتشرکنندگان ظاهرا نه منابع خبری واطلاع رسانی موثقی هستند، نه در تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب حد اقل مدبرانه رفتار میکنند و نه حتی قابل اعتماد ظاهر می شوند. »

آقا ما اینجا ضمن پشیمانی از اظهار نظرهای قبلی مان اعلام میکنیم که همه چیز اشتباه بوده و ما کلی در مسیر غلط گام برداشته بودیم!! ما اصلا نمی دونستیم که صحبت درباره زایمان یک فرد به « اقدام علیه منافع ملی » مربوط میشه! والا اگه اینجوری باشه پدر بنده که میکروسکوپ باشن ( و بنده با افتخار ذره بینش هستم! ) با به دنیا آوردن من کلا منافع ملی رو به خطر انداخته که! تازه کجاش رو دیدید؟ ما اینجا کلی راجع به دنیا اومدن بچه های فک و فامیل هامون هم صحبت میکنیم پس هربار داریم منافع ملی رو به خطر میندازیم!؟

بهرحال، ما اینجا به دلیل آنچه که « خود را به کوچه علی چپ زدن توسط همسر بازیگر مملکت » می نامیم، تمشک زرینی را به جناب آقای رامین تقدیم میکنیم و همینجا اعلام میکنیم که برادر! شما هرجای دنیا بخواهی بروی مختار هستی بروی، کسی هم کاری نداره با شما! برو اصلا دور دنیا رو در 40 روز بگرد و آخرش هرجایی خواستی اقامت داشته باش به کسی مربوط نیست خب!، اما با این یادداشت های اینجوری و دوختن زمین و زمان و موارد دیگه ،بقیه رو…بی خیال لطفا!

d9fe907157a843b12414

68466آقا در هفته ای که گذشت چند تن از بازیگران سینمای ایران از جمله حسن جوهرچی، سیامک صفری و صدرالدین حجازی با هفته نام سلامت مصاحبه کردند و گفتند که کلی بازیگر در پشت صحنه فیلمها قرص ها و مواد روانگردان مصرف می کنند که این خیلی عادی شده این روزها و از این حرفها!

ما ضمن محکوم کردن این اتفاق کلی شاکی هستیم که این فرهنگ مصرف قرص و مواد روانگردان داره همه جا فراگیر میشه و باید کم کم یکی جمع کنه این وضعیت رو. سینمای این کشور هنرمند لازم داره نه معتاد بنگی!

از این رو، به دلیل آنچه که « زدن قرص و مواد به رگ توسط بازیگر جماعت » می نامیم، تمشک زرینی را به هر هنرمندی که از این چیزهای کثیف مصرف می کنند و ما نمی دانیم چه کسانی هستند اما گفته می شود زیاد هستند، تقدیم میکنیم و امیدوار می شویم که دست از مصرف اینجور چیزا بردارن و یکم به خودشون بیان.

 

ذره بین            

* شما می توانید گزینه های ” لوح زرین بگیر یا تمشک بگیر” سینمایی یا تلویزیونی تان را به ما معرفی کنید تا آنها را در همین بخش معرفی کرده و جوایزشان را تقدیمشان کنیم!

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگیرد قانونی می شود.

به جامعه مجازی سایت مووی مگ بپیوندید و دوستان سینمایی جدید پیدا کنید!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها