صفحه اصلی > دسته‌بندی نشده : « آزمون سینمایی » سایت مووی مگ راه اندازی شد / آیا برای سنجش دانش سینمایی خودتان آماده اید؟

« آزمون سینمایی » سایت مووی مگ راه اندازی شد / آیا برای سنجش دانش سینمایی خودتان آماده اید؟

154y45

درود و عرض ادب و احترام خدمت شما همراهان گرامی مووی مگ

در راستای ایجاد بخش های متنوع در وبسایت مووی مگ، بخش جدیدی تحت عنوان « آزمون سینمایی » راه اندازی نموده ایم که می تواند یک چالش سخت برای سنجش دانش سینمایی علاقه مندان به هنر هفتم باشد.

در این « آزمون سینمایی » ، هربار فیلمی انتخاب شده و سوالاتی درباره آن مطرح می گردد که متقاضی آزمون می بایست به سوالات مطرح شده درباره فیلم مذکور پاسخ دهد. در پایان این آزمون با توجه به انتخاب هایی که کاربر داشته، کارنامه ای در اختیار او قرار می گیرد که در آن نتیجه آزمون گذرانده شده درج شده و همچنین پاسخ تمامی سوالات به نمایش در می آید.

در بخش « آزمون سینمایی » وضعیت آزمون با سه رنگ تعیین شده است :

رنگ سبز : چنانچه در مقابل نام فیلم رنگ سبز به نمایش در آید بدین معناست که شما آزمون مورد نظر را با موفقیت پشت سر گذاشته اید و نمره قبولی را کسب کرده اید.

رنگ قرمز : چنانچه شما رنگ قرمز را در مقابل نام فیلم مورد نظرتان مشاهده نمائید، بدین معناست که شما در آزمون ، حد نصاب نمره لازم را کسب نکرده اید و به عبارت ساده تر، در این آزمون رد شده اید!

رنگ زرد : این رنگ نشانه این است که شما در این آزمون شرکت نکرده اید.

لازم به ذکر است که نتایج آزمون کاربران محترم وبسایت مووی مگ بلافاصله پس از پایان آزمون، در جامعه مجازی منتشر می شود تا دیگر اعضای این جامعه نیز بتوانند نتایج آزمون کاربر مورد نظر را مشاهده نمایند؛ بنابراین در پاسخ دهی به سوالات بهترین عملکرد را داشته باشید تا توسط دوستانتان در جامعه مجازی مووی مگ با چالشی سخت مواجه نگردید!

همچنین کاربران محترم وبسایت مووی مگ می توانند نتایج تمامی آزمون های گذرانده شده را در صفحه مخصوص خودشان در جامعه مجازی با جزئیات کامل مشاهده نمایند. برای دسترسی به این بخش، شما باید به صفحه اصلی خودتان ( پروفایل ) رفته و به تب Quiz مراجعه نمائید.

* نکته : برای استفاده از « آزمون سینمایی » شما باید در جامعه مجازی سایت مووی مگ ثبت نام کرده و سپس اقدام به گذراندن آزمون های سینمایی کنید. شما می توانید به راحتی در این جامعه مجازی سینمایی ثبت نام کرده و علاوه بر پیوستن به دوستان سینمایی دیگر و شرکت در بحث های مختلف سینمایی، از امکانات بی نظیری که در این جامعه مجازی در نظر گرفته شده استفاده نمائید.

برای دسترسی به بخش « آزمون سینمایی » اینجا کلیک کرده یا از منوی بالای سایت بر روی بخش « مطالب » رفته و سپس به « آزمون سینمایی » وارد شوید.

لطفا انتقادات و پیشنهادات ارزشمندتان را درباره « آزمون سینمایی » به اطلاع ما برسانید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها