صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : کلویی گریس مورتز به فیلم جدید چارلیز ترون پیوست

کلویی گریس مورتز به فیلم جدید چارلیز ترون پیوست

2 1 2015628122225

کلویی گریس مورتز بازیگر «هوگو» و «کری» در فیلمی بازی می‌کند که چارلیز ترون بازیگر برنده اسکار تهیه‌کننده آن است.

به گزارش مووی مگ به نقل از آنا، کلویی گریس مورتز بازیگر خردسال فیلم‌های «هوگو» و «بزن بهادر» که به تازگی پا به سن قانونی گذاشته در پروژه‌ «مغز در آتش» (Brain on Fire) جانشین داکوتا فانینگ، دیگر ستاره خردسال سال‌های گذشته شد که از بازی در نقش دختر کوچولوهای «جنگ دنیاها» و «من سام هستم» به ایفای نقش‌های اصلی «افی گری» و «پاستورال آمریکایی» رسیده است.

علت کناره‌گیری داکوتا فانینگ از پروژه «مغز در آتش» تداخل برنامه فیلمبرداری این فیلم با دیگر فیلم‌های او اعلام شده است. به گزارش هالیوود ریپورتر، کلویی گریس مورتز که این روزها با فیلم‌هایی مانند «کری»، «اگر بمانم» و «برابری‌بخش» به یکی از جوان‌ اول‌های هالیوود تبدیل شده در فیلم «مغز در آتش» جانشین داکوتا فانینگ شده است.

«مغز در آتش» درامی زندگینامه‌ای است که با اقتباس از کتاب خاطرات سوزانا کاهالان جلوی دوربین می‌رود و کلویی مورتز در آن نقش خانم کاهالان را بر عهده خواهد داشت. این کتاب و فیلم به زندگی واقعی زن جوانی می پردازد که پس از ابتلا به یک بیماری مرموز به سرعت در کام جنون فرو رفت و پس از آن با نوشتن کتاب خاطرات جنون آمیز خود پول خوبی به جیب زد.

این فیلم را جرارد بارت ایرلندی کارگردانی می‌کند که فیلمنامه را نیز نوشته است. تامس مان، بازیگر جوان «من و ارل و دختر رو به مرگ» دیگر بازیگر فیلم «مغز در آتش» است که تهیه‌کنندگی آن را خانم چارلیز ترون، بازیگر برنده جایزه اسکار «هیولا» و نامزد اسکار برای «سرزمین شمالی» بر عهده دارد.

کلویی گریس مورتز متولد 1997 در آتلانتا، جورجیا، ایالات متحده از سال 2004 تاکنون در بیش از پنجاه سریال تلویزیونی و فیلم سینمایی از جمله در «وحشت آمیتی‌ویل»، «چشم»، «500 روز تابستان»، «گذرگاه تاریک»، «هوگو»، «مزارع کشتار تگزاس»، «کری» و «ابرهای سیلز ماریا» بازی کرده است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها