صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : مردم به نیکلاس کیج مشت خواهند زد!

مردم به نیکلاس کیج مشت خواهند زد!

in2311

قرار است صورت نیکلاس کیج به صورت یک اثر بادی در قلعه بزرگی كه «نيكلاس كيج در يك قفس» نام دارد قرار گیرد تا مردم بتوانند به او مشت بزنند.

به گزارش مووی مگ به نقل از مهر، نیکلاس كيج سال‌ها پيش از جهان بازيگري فراتر رفت و تبديل به پديده‌ای بزرگ در اينترنت شد. از رخدادهاي اينترنتي كه به نوعی او را در بر می‌گرفتند مي‌توان به قرار گرفتن تصویر صورتش در معادله فيبوناچي و كات كردن صورتش روي چهره تمام شخصيت‌هاي سريال «بازي تاج و تخت» در اینترتنت اشاره كرد. حالا هم قرار است او وارد جهان بازي‌هاي نرم و بادکردنی شود و تصویری غول‌آسا از صورتش درون يك قفس بزرگ قرار بگيرد که در واقع یک قلعه بادشدنی است.

خالقان اين قلعه بزرگ درباره‌اش مي‌گويند: «مردم مي‌توانند وارد این قلعه بادی شوند و به نيكلاس كيج مشت بزنند. آن‌ها مي‌توانند نيكلاس كيج را بغل كنند، اما هيچ‌كس هرگز نخواهد توانست نيكلاس كيج را شكست دهد. در طول تاريخ دراز اينترنت، ما ديديم كه نيكلاس كيج قاطي مي‌كند و تبديل به هر كس ديگري مي‌شود، اما تا به حال نيكلاس كيج را در يك قفس نديده بوديم

اين سازه که قرار است در سراسر جهان برابر دوستداران کیج قرار بگیرد، اول راهی فستيوال موسيقي «شكوه در استراليا» خواهد شد. «هانگري كسل» كه نام شرکت خالقان اين قلعه بزرگ است، پيش از اين نيز سر ليونل ريچي خواننده مشهور را در ابعاد غول‌آسا درست كرده بودند و گروه مسئول ابرپروژكتور «ليزر كت» بودند.

اين گروه علاوه بر این مردم را تشويق كرده تا عكس‌هاي خودشان را بفرستند تا چهره آنها در اینترنت با نيكولاس كيج عوض شود و به اين ترتيب از فيلم معروف او يعني «Face Off» یا «تغییر چهره» محصول ۱۹۹۷که در کنار جان تراولتا ظاهر شده بود، تجليل كنند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها