صفحه اصلی > دسته‌بندی نشده : ششمین آزمون سینمایی مووی مگ با فیلم « بین ستاره ای / Interstellar » بروز شد

ششمین آزمون سینمایی مووی مگ با فیلم « بین ستاره ای / Interstellar » بروز شد

f3offinter

« بین ستاره ای / Interstellar » فیلمی حماسی علمی– تخیلی به کارگردانی کریستوفر نولان است. متیو مک‌کانهی، آن هاتاوی، جسیکا چیستن و مایکل کین در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. ماجرای این فیلم دربارهٔ فضانوردانی است که از طریق کرم‌چاله‌ای سفر می‌کنند تا سیاره‌ای قابل سکنی بیابند. فیلم‌نامهٔ این فیلم را کریستوفر نولان به همراه برادرش جاناتان نوشته است. کریستوفر به همراه لیندا ابست و اما توماس تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده داشتند.

« بین ستاره ای » در هشتاد و هفتمین دوره جوایز اسکار این فیلم نامزد دریافت ۴ جایزهٔ بهترین جلوه‌های ویژه، بهترین طراحی صحنه، بهترین میکس صدا، بهترین تدوین صدا و بهترین موسیقی فیلم شد و از این بین موفق به دریافت جایزه بهترین جلوه‌های ویژه گردید. « بین ستاره ای » همچنین برنده چند جایزه دیگر برای جلوه‌های ویژه، فیلمبرداری و موسیقی فیلم شده است.

آیا فکر میکنید که یکی از طرفداران « بین ستاره ای / Interstellar» هستید ؟ پس بهتر هست تا آزمون سینمایی طراحی شده درباره این فیلم را گذرانده تا از میزان اطلاعاتتان درباره این فیلم مطلع شوید.

 

در بخش « آزمون سینمایی » وضعیت آزمون با سه رنگ تعیین شده است :

رنگ سبز : چنانچه در مقابل نام فیلم رنگ سبز به نمایش در آید بدین معناست که شما آزمون مورد نظر را با موفقیت پشت سر گذاشته اید و نمره قبولی را کسب کرده اید.

رنگ قرمز : چنانچه شما رنگ قرمز را در مقابل نام فیلم مورد نظرتان مشاهده نمائید، بدین معناست که شما در آزمون ، حد نصاب نمره لازم را کسب نکرده اید و به عبارت ساده تر، در این آزمون رد شده اید!

رنگ زرد : این رنگ نشانه این است که شما در این آزمون شرکت نکرده اید.

* نکته : برای استفاده از « آزمون سینمایی » شما باید در جامعه مجازی سایت مووی مگ ثبت نام کرده و سپس اقدام به گذراندن آزمون های سینمایی کنید. شما می توانید به راحتی و بصورت رایگان در این جامعه مجازی سینمایی ثبت نام کرده و علاوه بر پیوستن به دوستان سینمایی دیگر و شرکت در بحث های مختلف سینمایی، از امکانات بی نظیری که در این جامعه مجازی در نظر گرفته شده استفاده نمائید.

 quiz3tt

لطفا انتقادات و پیشنهادات ارزشمندتان را درباره « آزمون سینمایی » به اطلاع ما برسانید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها