صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : تنفر بازیگر سریال « بازی تاج و تخت » از هالیوود

تنفر بازیگر سریال « بازی تاج و تخت » از هالیوود

1775754

میشل فرلی بازیگر مطرح تئاتر انگلستان و ایفاگر نقش کاتلین استارک در مجموعه «بازی تاج و تخت» درباره دلایل حضور پیدا نکردنش در آثار سینمای هالیوود توضیح داد.

به گزارش مووی مگ به نقل از مهر، میشل فرلی که به شکل شوک‌آوری در مجموعه تلویزیونی و پر طرفدار «بازی تاج و تخت» کشته شد و از دایره شخصیت‌های این مجموعه حذف شد، در گفتگویی به تمایل خود برای حضور بر صحنه تئاتر و همچنین تنفرش از سینمای هالیوود اشاره کرد.

به گفته فرلی، نویسندگان مجموعه «بازی تاج و تخت» بعد از دیدن بازی او در نقش امیلیا در نمایش «اتللو» که در سال ۲۰۰۰در تئاتر دونمار وارهاوس روی صحنه رفت، پیشنهاد بازی در نقش کاملین استارک را به او دادند.

این بازیگر زن متولد ایرلند شمالی که سال‌های متمادی در سینما، تئاتر و تلویزیون انگلستان به ایفای نقش‌های ماندگاری پرداخته است، از بین پیشنهادهای بسیاری که برای بازی در فیلم‌ها و مجموعه‌های سینمای هالیوود داشته تنها بازی در مجموعه «۲۴» و فیلم «موبی دیک» را انتخاب کرده است.

فرلی درباره این که چگونه خود را در مقابل فریبندگی هالیوود و غرق شدن در سینمای آمریکا مصون نگه داشته، چنین گفته است: از هالیوود، دنیای هالیوود و هر آنچه که به این مکان مربوط می‌شود، متنفرم.

این بازیگر با سابقه و مطرح تئاتر انگلستان در بخش دیگری از گفتگوی خود، درباره هیجانی که هر شب پیش از روی صحنه تئاتر رفتن تجربه می‌کند، چنین توضیح داده است: من هر شب قبل از اجرا بسیار عصبی و مضطرب می‌شوم. هر بار فکر می‌کنم که این روند من را به کشتن می‌دهد اما باز هم ایفای نقش بر صحنه تئاتر را تجربه می‌کنم.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها