صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : استقبال کم نظیر از طرفداران بندیکت کامبرباچ از حضور وی در تئاتر

استقبال کم نظیر از طرفداران بندیکت کامبرباچ از حضور وی در تئاتر

db3ned

این روزها اجرای نمایش «هملت» با بازی بندیکت کامبربچ در تئاتر باربیکن لندن باعث شده تا طرفداران این بازیگر مطرح سینما، تلویزیون و تئاتر انگلستان از سراسر جهان، برای تماشای بازی او به لندن سفر کنند.

به گزارش مووی مگ به نقل از مهر، طرفداران بندیکت کامبربچ بازیگر سریال تلویزیونی «شرلوک هولمز» و فیلم‌های «پیشتازان فضا» و «بازی تقلید» هزاران کیلومتر را طی می‌کنند تا بر صحنه تئاتر باربیکن لندن، به تماشای نقش آفرینی بازیگر مورد علاقه خود در نقش «هملت» باشند.

بلیت نمایش «هملت» که سریعترین پیش‌فروش بلیت را در تاریخ تئاتر انگلستان به خود اختصاص داده، در سایت اینترنتی «ای بِی» با قیمت ۱۵۰۰ یورو خرید و فروش می‌شود. برخی از طرفداران ناامید هم موفق به پیش‌خرید بلیت نمایش «هملت» نشده‌اند، با حضور در مقابل گیشه فروش بلیت نمایش، تلاش می‌کنند تا در ۱۲ هفته اجرای این اثر، یک عدد از ۳۰ بلیت در نظر گرفته شده برای فروش در هر روز را به قیمت ۱۰ یورو، از آن خود کنند.

یی شان چن ۳۵ ساله بیش از هزاران کیلومتر زا از کشور تایوان برای تماشای نمایش «هملت» و بازی بندیکت کامبربچ ، تا شهر لندن طی کرده است. او می‌گوید: بندیکت کامبربچ بازیگر فوق‌العاده‌ای است. من برای تماشای بازی‌های کامبربچ این مسیر را تا شهر لندن طی می‌کنم. بندیکت کامبربچ بازیگری است که به گونه‌ای ایفای نقش می‌کند که تخیل مدنظرش برای مخاطب به واقعیت تبدیل می‌شود.

در بین علاقه‌مندان و طرفداران نمایش «هملت» و بندیکت کامبربچ ، حضور افرادی از کشورهای آمریکا، کشورهای مختلف اروپایی نظیر آلمان و ایتالیا و همچنین کشورهای آسیایی بخصوص کشورهای خاور دور قابل توجه و چشمگیر است.

نمایش «هملت» که اجرای خود را از روز ۵ ماه آگوست (۱۸ مردادماه) شروع کرده تا روز ۳۱ ماه اکتبر (۹ آبان‌ماه) در تئاتر لندن روی صحنه خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها